Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg får knapt endene til å møtes og ønsker å få meg en jobb på si...Når jeg søker på nettet på å jobbe hjemmefra er det kun Herbalife salg som dukker opp. Er det noen som har noen erfaring med dette? Noen som eventuelt vet om andre jobber en kan gjøre hjemmefra?

Takker for svar :o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er i samme situasjon, og har etter tips fra en eller annen her på forumet begynt å følge med på http://www.companiesthatpays.blogspot.com/

Har faktisk tjent en dollar (ca 6 kroner) til paypalkontoen min på første uken. Ikke mye, men når jeg har et matbudsjett på 10 kr dagen så utgjør det faktisk litt. Håper jeg kan få nok inn på paypal før jul slik at iverfall 20-30 % av julehandelen kan tas via nett.

Skrevet

Hei. Jeg har jobbet med Herbalife og vil ikke anbefale det til noen.

For det første er det veldig dyrt å starte opp, skal du ha bra fortjeneste må du kjøpe varer for ganske mange tusen. Da jeg begynte i 2001 var summen på 30.000, for da fikk jeg 50% fortjeneste minus moms. Ellers var det 25% minus moms.

Produktene er kjempefine, men har du ikke talegaven i orden er det nesten kul umulig å få kunder.

Du må bruke ganske mange timer på å ringe rundt til folk du kjenner, når du har brukt opp de må du gå videre til annonser som koster flesk og du må dele ut flyers enter på gata eller i postkasser.

Så skal du tjene penger på dette så må du virkelig stå på, samtidig som du har noen "sjefer" over deg som maser på at du må jobbe mer for de får jo inntekt av det du gjør.

Det er rett å slett oppbygd som en pyramide hele greia.

Skrevet

Hei!

Det finnes kjempemange spennende direktesalgsfirmaer som du kan sjekke ut. Selv har jeg solgt/selger Tupperware, Oriflame, Mary Kay osv.

I tillegg kommer jeg på Enjo, Cacas, BIA design, Forever Living products...

Du har en del å velge i dersom du ønsker å inn i denne bransjen... Homeparties er egentlig ganske gøy, men veldig utfordrende! ;)

Lykke til!

Hilsen MissS

Skrevet

Ta med i betraktningen at venner, familie, naboer, kollegaer og andre bekjentskaper kommer til å begynne å irritere seg grønne over deg, og begynne å unngå deg. Det er IKKE gøy å bli mast på om slankemidler eller homeparties eller hva en nå selger i ett kjør. (Og skal du tjene penger, er dt det du må gjøre.)

• 2 uker senere...
Gjest Gjest_mia_*
Skrevet

Hei!

Jeg har begynt med noe i denne duren. innenfor et nettverkselskap som distrubutør, og vettu, jeg trives! - men må foreløpig ha en jobb ved sidenav....

jeg er vel en av verdens største skeptikere ;) også svært kresen og kritisk innenfor det området jeg nå jobber , helsekost, da jeg har jobbet fler år innad helsekostbransjen.

Men altså fornøyd der jeg er nå. Er et norsk selskap uten spess press eller stress på penger. Er opp til deg. Men du bør være interessert i selve produktene da dette er beste utgangspunkt som distrubutør. - Og som noen her nevner, passe på så det ikke blir for mye mas for dine nærmeste - se deres grenser og respektere disse. Men vær heller kreativ!

Men anbefaler som sagt ikke å belage hele ens inntekt på noe slikt fra dag en. .det blir for mye mas.

Vil du høre mer om hva og hvordan jeg jobber - så bare si i fra.

Skrevet
Ta med i betraktningen at venner, familie, naboer, kollegaer og andre bekjentskaper kommer til å begynne å irritere seg grønne over deg, og begynne å unngå deg. Det er IKKE gøy å bli mast på om slankemidler eller homeparties eller hva en nå selger i ett kjør. (Og skal du tjene penger, er dt det du må gjøre.)

Skriver under på denne. En bekjent av meg solgte (Og selger) kostmetikk på homeparties. I begynnelsen pleide jeg - og flere andre i omgangskretsen- ha selskap for henne. Ville være greie og hjelpe henne i gang. Etter en stund ringte hun igjen. Det ble vanskelig å samle folk, alle var i jobb og hadde fult program på kveldstid. Følte meg kjip når jeg sa nei, men vi kunne ikke godt sitte tre stykk i stua helger når hun tross alt hadde dette som en jobb hun skulle tjene penger på.

I ditt tilfelle hadde jeg heller skaffet meg en annen ekstrajobb, i butikk feks.

Skrevet

Nei dette er ikke noen enkel ekstrajobb for å tjene noen ekstra kroner. Det koster en del i begynnelsen og det høres ikke ut som at det er aktuelt med investeringer for deg. Ikke la deg lure med at "du kan ta det etterhvert", det blir ikke kroner av det! Og som de andre sier må du ha kunder.

Ta deg heller en normal ekstrajobb. Jeg vet ikke hva du kan gjøre hjemmefra, pakke konvolutter har en kanskje fått maskiner til å gjøre nå?!!

Skrevet
Nei dette er ikke noen enkel ekstrajobb for å tjene noen ekstra kroner. Det koster en del i begynnelsen og det høres ikke ut som at det er aktuelt med investeringer for deg. Ikke la deg lure med at "du kan ta det etterhvert", det blir ikke kroner av det! Og som de andre sier må du ha kunder.

Ta deg heller en normal ekstrajobb. Jeg vet ikke hva du kan gjøre hjemmefra, pakke konvolutter har en kanskje fått maskiner til å gjøre nå?!!

Det var meg, falt ut..

• 10 år senere...
Skrevet

Tråden er ryddet for reklame.

Sulosi, mod.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...