*Emma* Skrevet 20. september 2006 #1 Skrevet 20. september 2006 Jeg prøver å hjelpe min mor m å finne en kjole til mitt bryllup men vet ikke helt hvor jeg skal lete. Det hadde vært fint om den var sånn at den ikke var for fin til å bruke ved en senere anledning også. (Greit å kunne bruke noe flere ganger når man første handler.) Hun er litt over 50 og ikke så veldig høy. Tror ikke hun ønsker stropper eller noe for "avkledd", men kanskje korte ermer eller muligens litt "breie stropper" liksom...kjolen kan være lang eller i hvertfall under knærne... Noen ideer om gode butikker? Som ikke er så altfor dyre????
*Emma* Skrevet 20. september 2006 Forfatter #3 Skrevet 20. september 2006 Østfold. Så Østfold eller Oslo eller Akershus er greit. (Ellers er det greit m norske nettbutikker også.) Hun vil helst ikke handle fra utlandet. (Lettere å få byttet etc om det er norsk butikker.)
Gjest Gjest Skrevet 20. september 2006 #4 Skrevet 20. september 2006 Em veldig bra butikk, hvor varene kanskje er litt dyre, men veldig bra er "Z Woman" i Moss. har vært veldig fornøyd med servicen der tidligere. Men det kommer jo også an på hvor "fin" kjole ho er ute etter. Men nå nærmere det seg jo jul, og da kommer det mange fine selskapskjoler i butikkene..
LilleMy Skrevet 20. september 2006 #5 Skrevet 20. september 2006 CC Vest i Oslo har en butikk som heter Elegant eller noe, der har de mange flott selskapskjoler for voksne damer som ikke er kjerring-aktige! Det er i alle fall dit jeg vil sende min mor (som bor i Ski) ved ett tilsvarende kjøp.
*Emma* Skrevet 20. september 2006 Forfatter #6 Skrevet 20. september 2006 Em veldig bra butikk, hvor varene kanskje er litt dyre, men veldig bra er "Z Woman" i Moss. har vært veldig fornøyd med servicen der tidligere. Men det kommer jo også an på hvor "fin" kjole ho er ute etter. Men nå nærmere det seg jo jul, og da kommer det mange fine selskapskjoler i butikkene.. ← Er det den som ligger i den "gamle delen av amfisenteret"? Ved siden av Tiger eller hva dne herrebutikken heter...under Hansen & Dysvik?? Vi var der og tittet en dag faktisk...de hadde mye fint CC Vest er notert
Gjest Gjest Skrevet 20. september 2006 #7 Skrevet 20. september 2006 Ja, det stemmer, i den gamle delen av Amfibygget. Usikker på hva de andre butikkene rundt heter, men tror vi tenker på den samme. De hadde mange fine selskapskjoler rundt juletider i fjor iallefall.
Chelsea Skrevet 20. september 2006 #8 Skrevet 20. september 2006 I Kirkeveien 72 i Oslo ligger en selskapskjolebutikk som heter Tina Ritzi. Der har de alle typer selskapskjoler for alle aldre. Min svigermor kjøpte kjole til vårt bryllup der.
Fibi Skrevet 20. september 2006 #9 Skrevet 20. september 2006 www.divakjoler.no Her er masse fint og ikke er det så veldig dyrt heller
*Emma* Skrevet 21. september 2006 Forfatter #10 Skrevet 21. september 2006 www.divakjoler.no Her er masse fint og ikke er det så veldig dyrt heller ← Oiii der var det jo bare helt sinnsykt mye fint. Må nok definitivt handle der ved en senere anledning.
Gjest K Skrevet 21. september 2006 #11 Skrevet 21. september 2006 Prøv BE YOU i Akersgaten/Teatergaten i Oslo. De har Norges største utvalg av selskkapskjoler og har alle størrelser. Ble meget overrasket når jeg kom inn der og så hvor mye de hadde.
mowgli Skrevet 21. september 2006 #12 Skrevet 21. september 2006 Prøv BE YOU i Akersgaten/Teatergaten i Oslo. De har Norges største utvalg av selskkapskjoler og har alle størrelser. Ble meget overrasket når jeg kom inn der og så hvor mye de hadde. ← Hvordan er prisene der?
Gjest Gjest Skrevet 21. september 2006 #13 Skrevet 21. september 2006 Det ligger en selskapskjolebutikk i kirkeveien på nordsiden av majorstuakrysset (en par kvartal opp) den har massevis av skikkelig selskapskjoler, sikker noe for alle aldere der, men jeg synes jeg så mest strappless (men det er det jo overalt, og en jakke løser problemet) (mulig det er den samme som omtalt tidligere, husker ikke hva den heter) Det ligger også en selskapskjolebytikk i bogstadveien, en par kvartaler fra solli plass. Denne synes jeg hadde god service, og stort utvalg.
*Emma* Skrevet 21. september 2006 Forfatter #14 Skrevet 21. september 2006 Moren min hadde forresten syns det var fint om kjolen ikke var så fin at hun ikke får brukt den igjen. (Det er ikke så ofte man bruker en sånn veldig fin kjole liksom.) Så det kan godt være en type litt ekstra pen sommerkjole også...
Gjest Gjest_bes_* Skrevet 23. september 2006 #15 Skrevet 23. september 2006 Eden Brud på Grünerløkka har fått inn fine selskapskjoler fra Forever you!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå