Gå til innhold

Brudekjolebutikk i trondheim

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurer altså på hvilke brudekjolebutikker i Trondheim som kan anbefales, og om man må bestille time eller ikke.

Jeg skal ikke kjøpe brudekjole, for den skal moren min sy. Men det trenger ikke de å vite? :sjenert:

Jeg vil jo gjerne se hva slags kjoler som passer til meg og hvordan de ser ut på meg, selv om jeg ikke skal kjøpe.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde nettopp en tråd her om dette jeg også. Fikk mange gode svar. Jeg forsto det slik at det var best å bestille time på forhånd. De salongene jeg fikk tips om var Eva brud på Heimdal, Exellent brudesallong i innherredsveien og Frøen frue.

Søk litt på forumet her så finner du sikkert tråden...

Skrevet
Hadde nettopp en tråd her om dette jeg også. Fikk mange gode svar. Jeg forsto det slik at det var best å bestille time på forhånd. De salongene jeg fikk tips om var Eva brud på Heimdal, Exellent brudesallong i innherredsveien og Frøen frue.

Søk litt på forumet her så finner du sikkert tråden...

Ooops, skulle sjekket bedre her før jeg stilte spørsmålet da ... :sjenert:

Fant tråden, var til god hjelp:)

Takk for hjelpen!

Skrevet

Jeg har foreløbig vært hos to stk.Tessem,som ligger på Leuthenhaven,og Eva Brud.De var greie hos Tessem,men ganske så tradisjonelle,og utvalget består stort sett av "prinsessekjoler". Eva brud har litt tøffere kjoler,bl.a Linea Raffaelli.Veldig hyggelig betjening.

Frøken Frue har jeg hørt en god del grums om, men det er kanskje verdt å prøve der allikevel. ;)

Skrevet

Har Tessem kjoler fra Rembo Styling? Står ikke på nettsiden til Tessem, men de står oppført på rembo sine sider.

Skrevet

Frken frue synes jeg er gresselige. både utvalg, men mest betjening. Tessem er langt bedre, og jeg har hørt pent om en salong på Stjørdal. Men helt seriøst så ville jeg vurdert å reise til en annen by om du etter første runde ikke finner noe du liker, for Trondheim har etter min erfaring laaaangt dorligere utvalg enn feks Oslo/lillestrøm eller Kjøbenhavn.

Skrevet
Har Tessem kjoler fra Rembo Styling? Står ikke på nettsiden til Tessem, men de står oppført på rembo sine sider.

Jeg har sett èn Rembokjole hos Tessem, så utvalget er ikke akkurat ohlala. :sjenert:

Skrevet

Jaja, ekstra unnskyldning for en utenlandstur det, spørs bare om de har kjolene tilgjengenlig om man stikker innom... Kan jo få den tilpasset hjemme, men skulle jo gjerne prøvd før jeg evt bestiller.

(Og smaken min kan jo forandre seg til jeg skal ut og kjøpte kjole, har gooood tid!)

Gjest Gjest_Nygift_*
Skrevet

Anbefaler Eva Brud på det varmeste! Fikk super service der:-)

Skrevet

Har hørt rykter om salg på brudekjolebutikken på Heimdal? Stemmer det? Har også hørt en del dårlig om frøken frue, men ei venninne har vært der nettopp og syntes hun fikk god hjelp :)

Skrevet

Det var i allefall salg på Eva Brud på lørdag.

Og VitaBella på Stjørdal er kjempeflink

Gjest Gjest_Lena_*
Skrevet

Frøken Frue er helt bånn, er den forsatt i drift?. Kan ikke vere mange kundene der.

Har sett på nettet at det er en salong på Melhus, noen som har vert der?

• 1 måned senere...
Skrevet

Frøken og Frue er ikke en butikk for dem som ønsker god service, og ikke ønsker å ta sjansen på å bli lurt...

Har hørt noen historier om den butikken...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...