Gjest indiangranny Skrevet 16. januar 2003 #1 Skrevet 16. januar 2003 Hei :D Jeg og gubben skal feire 4 års bryllupsdag og vi tenkte å dra til Egypt i mars.Men lurer på om dere har noen tips om noe annet til oss? Vi er ikke fattige men vi vil leve når vi kommer hjem også. Takker for svar! hilsen
Frk Snus Skrevet 20. januar 2003 #2 Skrevet 20. januar 2003 restplass.no Det ligger en billig reise eller to der. Til Egypt spesielt, og de er helt ok. Var på en for en stund siden!
Gjest indiangranny Skrevet 21. januar 2003 #3 Skrevet 21. januar 2003 Takker for tipset Frk Snus,det ordner seg vel i marsjen tenker jeg. :D hilsen
Gjest Anonymous Skrevet 22. januar 2003 #4 Skrevet 22. januar 2003 Jeg og sambo var i Egypt nå i januar (kom tilbake for snart en uke siden ) Vi betalte 2600 kr pr pers for flyet ned.. Og brukte tilsammen ca 3500 kr pr pers på mat og overnatting.. og det var i gjennomsnitt helt ok hoteller (med bad, rent og sentralt) og vi var ikke spesielt gjerrige på pengene mens vi var der.. Så Egypt trenger slett ikke å være spes dyrt, nei.. God tur!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå