Amanlis Skrevet 20. september 2006 #1 Skrevet 20. september 2006 Jeg vet det finnes maaange tråder om hva slags shampo man skal bruke til diverse hårtyper, men jeg finner ingen om mitt hår. Jeg har tørt hår, men hodebunnen er fet. Jeg vasker håret ca annenhver dag, men håret begynner å se fett ut etter ca halannen dag. Jeg bruker ikke balsam for håret blir så veldig tungt av det. Men tar hårkur ca annenhver uke. Jeg har veldig tynt halvlangt hår. Jeg har prøvd over en lengre periode å ikke vaske det ofte for å se om det hjalp, men neida... Noen som har tips om shampo som kan være bra for mitt hår?
Gjest Gjest Skrevet 20. september 2006 #2 Skrevet 20. september 2006 Kerastase skal ha en for tørt hår med fet hodebunn
Aiv Skrevet 20. september 2006 #3 Skrevet 20. september 2006 Viss du sliter med fett hår så kan nå jeg anbefale Redken solve, purifying shampoo.. Jeg har selv tynt hår og en gang slet jeg med så sinnsjukt fett hår.. Da jeg hadde brukt opp denne var håret mye bedre.. Koster vel ca 250kr hos frisør
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå