Gå til innhold

rimelig parkett/ laminat. Hvor kjøpe?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi ønsker å ha laminat/ parkett i mørkt tre. ikke HELT mørk brunt, men mørkt med gyllent skjær. Valnøtt/ kirsebær e.l..... Gjerne med godt spill og liv.

Noen som vet om hvor vi får tak i dette til en rimelig penge? ser det er mye salg, men det er bare på eik, og det vil vi ikke ha. for grått og trist for oss. Vi har mørkbrune møbler, så vil ha noe som matcher bra.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Smart Club? Der har de en del utvalg til en rimelig penge.

Men.... ikke for å blande meg, men blir det ikke litt mørkt med mørke møbler og mørkt gulv? Men det er smak og behag det da :)

Skrevet

Jeg ville vært forsiktig med mørke tresorter av mer eller mindre ukjente merker. Det er forskjell på kvalitetet og jeg har sett at de billige ofte falmer i sollys.

Jeg har god erfaring med Tarkett valnøtt. Den er både lett å legge og holder seg fin. Tror du kan få den til rundt 250 kr. pr. kvm. hvis du er heldig.

Skrevet (endret)

dette er gulvet vi har nå. Ønsker meg egentlig noe av det samme. synes det er veldig pent til våre mørke møbler og gir godt liv. Men jeg finner ikke slikt i laminat. Tror egentlig det er det det må bli for nesten 300 kr. kvadraten blir for dyrt for oss å legge i hele huset...og gulv må legges i hele huset, ja ;)

Legger inn to bildet for det ser veldig forskjellig ut i direkte lys og ikke direkte lys..

Endret av kitekatt
Skrevet
Parketthuset ved Østre Aker vei har mye bra..

Ligger ikke så langt fra Mc`ern på Grorud ;)

Parketthuset

Enig. Vi kjøpte vårt gulv der.

Skrevet (endret)

Denne Merbauen var kanskje ikke så annerledes enn den vi allerede har her vi fortsatt bor nå?

https://www.smartclub.no/SCB2BShop/Default....tr=236&cats=238

Det er på side 2, den nederste...eller kirsebær, nest øverste på samme side.....

:klø:

men....hæææ??? "ANTALL KVM PR PK: 2,397 "......er pris for pakke da? det er jo grisebillig!!!!

Endret av kitekatt

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...