Gå til innhold

Kan man spise til man sprekker?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest pulverheksa
Skrevet

Har du sett filmen " etegildet"?

Skrevet

De eneste jeg vet eter til de sprekker er trollene i eventyrene...

Gjest Anonymous
Skrevet

ikke til man bokstavelig talt sprekker, men man kan spise så mye at magesekken får skader.

Gjest Anonymous
Skrevet

Hva slags skader på magesekken kan den revne?

Gjest Zalomine
Skrevet

en magesekk kan i alle fall sprekke/revne ja, men neppe av for mye mat trur jeg. Men sprekke, det kan den, det gjorde mamma sin for 10 år siden (grunnet sterke medisiner som gjorde skade på den, ikke for mye mat da) og den dag i dag kan hun ikke spise krydder, sterkt stekt mat, etc.. så å skade magesekken anbefaler jeg ikke.....

Skrevet

Kroppen er en flott ting den! Den er konstruert for det meste.. Om du spiser for mye, så spyr du...

Gjest Zalomine
Skrevet

Ja, Lasse, det var min tanke også. Spiser man for mye, så spyr man før man sprekker.

Gjest ¤_Fairytale_¤
Skrevet

Du kan jo prøve?

For folk med veldig liten magesekk kan det sikkert gå an.

Spis:

* 16 hamburgere med ti minutters mellomrom mellom hver hamburger

* Så spiser du 15 melkesjokolader

* Deretter spiser du 5 epler og 6 mandariner

Da tror jeg du er passe god og mett. Men bare fortsett.

* Så heller du i deg seks liter vaniljesaus

* Så spiser du 16 knekkebrød

Og DA tenker jeg nok du sprekker :ler:

Gjest Zalomine
Skrevet

* Så heller du i deg seks liter vaniljesaus

Vel, altså, helt uten tvil, om jeg ikkehadde spydd lenge før denne tid, så skulle jeg garantert spydd av den der ja! :) Totalt uten tvil! :ler::ler::ler:

Skrevet

Om du ikke spyr, så er det stor sansylighet for at kroppen blir så syk at du må på sykehuset, det er nemlig en vanvittig belastning på kroppen å spise så enorme menger mat og godterier.

Og så vil jeg bare komme med en liten ting, for å vise at det ikke er lett å sprekke. Om det er mulig. Blant oss som lider av tvangsspising så er det ikke unormalt å spise 2 langpanner sjokoladekaker. DE er som regel nokså rå fordi vi ikke rekker å steke den ferdig. Og et helt brød med smør. 2 liter is og popcorn dyppet i smør.

Litt sånn ala det Kristoffer Schaug drev med i Forfall. En del av de mengdene han spiste der kunne jeg kjenne meg igjen i mine verste matorgier. Og jeg/vi gjorde det nesten hver dag.

Heligvis er det nesten over.

Gjest ¤_Fairytale_¤
Skrevet

Til "fruenge":

Får man ikke ufattelig vondt i magen av å spise så mye?

Tør dere å spise så mye foran andre? Eller gjør man det i det skjulte - natta f.eks?

Fint hvis du kunne sende en PM å forklare litt.. Kan du?

• 20 år senere...
Skrevet

Min erfaring er at jeg kan spise så mye jeg vil uten at jeg sprekker. Ulempen er at man ser ut som man sprekker. Har overspist mange ganger og vel så det...   Jeg er bare rund og myk med en mage som er blå av strekkmerker. 

Anonymkode: d461c...88d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...