Gjest Bekka Skrevet 16. januar 2003 #1 Skrevet 16. januar 2003 Jeg skal kjøpe ny stekepanne og funderer litt på Arne Brimipannen som vant en test på TV 2 hjelper deg. Noen som har prøvd den? Jeg har tidligere hatt 2 stk Gastrolux, men har klart å ødelegge dem.
Anie Skrevet 18. januar 2003 #2 Skrevet 18. januar 2003 Jeg fikk en fin stekepanne til jul, det er riktig nok ikke arne brimi sin, men jeg er kjempe fornøyd. Det er en titan panne som kan ta av håndtaket slik at du også kan bruke den som ildfast form. Den er også litt høy i kantene, men ikke for høy...
RoadQueen Skrevet 18. januar 2003 #3 Skrevet 18. januar 2003 Jeg har en den gang den ble kjøpt ganske dyr stekepanne med titanbelegg - men den er altså helt suveren. Ingenting klistrer/brenner seg fast selv med ekstremt minimale mengder fett og den er utrolig lett å holde ren. Anbefales. Husker ikke merket i farten...
Gjest Anonymous Skrevet 20. januar 2003 #4 Skrevet 20. januar 2003 Jeg fikk også en stekepanne til jul. Tysk merke, og av samme type som den Anie nevner (titan med diamantbelegg og håndtaket kan tas av og brukes til ildfast form). Dette er faktisk Arne Brimi sin også. I Norge har Brimi fått navnet sitt på denne typen stekepanner . Kan varmt anbefale denne! Ikke noe klistrer seg fast i bunnen og jeg steker helt uten fett. I ettertid har jeg også funnet ut at dette er den type stekepanne som Grete Roede anbefaler, nettopp fordi man kan steke uten fett. Og snakker vi om den samme stekepannen, så er det faktisk 20 års garanti på den også! Sånn sett er det kanskje verdt at den koster ca 1000,-?!
Elefantina Skrevet 24. januar 2003 #5 Skrevet 24. januar 2003 Har også en slik stekepanne, og den anbefales på det varmeste! Det er umulig å svi noe fast, og du kan hakke i den med skarpe kniver uten at den ødelegges. Helt genial, og definitivt vært tusen-lappen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå