spinnvil Skrevet 20. september 2006 #1 Skrevet 20. september 2006 Jeg og min samboer er på jakt etter et selskapslokale i Trondheim, må være plass til ca hundre gjester. Jeg har tenkte litt på Ranheim idrettslags lokale eller Fykenborg grendehus. Har noen vært i bryllup der og vet hvordan de er? Jeg tenker på sånne ting som ok servise og glass til så mange, og at lokalet er fint. Min samboer og jeg vil ha et lokale der vi kan stå for alkohol selv slik at det blir litt billigere. Forresten, har noen vært inne i Ranheim kirke? Hvor ligger den på skalaen arbeidskirke - Nidarosdomen? Noen forslag til fine kirker i Trondheim? Tips mottas med takk
Sympatia Skrevet 20. september 2006 #2 Skrevet 20. september 2006 Jeg var en gang i selskap på Ringve museum, der var det kjempefint. Jeg vet ikke så mye detaljer om å ha selskap der, men mener stedet er verd å sjekke ut.
spinnvil Skrevet 20. september 2006 Forfatter #3 Skrevet 20. september 2006 Takker:) Skriver det opp på lista mi.
Chica Skrevet 20. september 2006 #4 Skrevet 20. september 2006 Jeg syns Ranheim kirke er fin, og ligger fint til med utsikt over fjorden. Syns ikke den har noe arbeidskirkepreg som f.eks Charlottenlund kirke er hardt plaget av... Er lite kjent i festlokaler, men tror det skal være en del innlegg om det her tidligere, så hvis du søker litt finner du sikkert noe info.
spinnvil Skrevet 20. september 2006 Forfatter #5 Skrevet 20. september 2006 Har sjekket litt rundt i dag, synes Ranheim kirke er fin (har bare sett bilder av den utvendig, må nok ta en ekspedisjon :9 ) Det er ikke mulig å ta med egen drikke på Ringve, så dermed er det uaktuelt...
Chica Skrevet 20. september 2006 #6 Skrevet 20. september 2006 Du har jo folkets hus på Ranheim også. Evigheter siden jeg har vært der, så vet ikke helt hvordan det er med servise etc... Lenge til dere skal gifte dere?
spinnvil Skrevet 20. september 2006 Forfatter #7 Skrevet 20. september 2006 vi tenker i løpet av neste år, satser på juni eller september. Datoen bestemmes vel av når det er mulig å finne lokale og kirke
nygarda Skrevet 21. september 2006 #8 Skrevet 21. september 2006 Jeg tror du kan finne en del lokaler både her og på andre diskusjonsforum. Hvis du googler "selskapslokaler trondheim" f eks. Vi skal ha bryllup på Jonsborg, veldig fint nede ved Jonsvatnet. Send en melding om du vil ha tlf nr dit.
ija Skrevet 22. september 2006 #9 Skrevet 22. september 2006 Vi gifter oss neste sommer i Havstein kirke, en veldig koslig steinkirke på Byåsen. Område rundt er også kjempe fint, med utsikt mot byen. Festen skal vi ha på Kystad gård, ett perfekt lokale for oss iallefall. Der er service med i leien.
superlove Skrevet 24. september 2006 #10 Skrevet 24. september 2006 (endret) Vi giftet oss i Ranheim kirke 26. august 2006, og hadde festen på AmCar klubbens lokaler på Ranheim. Kostet kr 2000, og vi var 47 til middag og 90 til festen. Der kan alt bringes selv. Men det var litt trangt, og det ble fryktelig varmt inne på lokalet. (Men tror det skal være air condition det går an å bruke, det visste ikke vi på forhånd)AmCars lokaler Vi sjekket Ranheim idrettslags lokaler men det var midlertidige barnehage, å ikke til utleie. Ved Ranheim samfunnshus, er det mange spesielle hus regler. Ranheim folkets hus Fykenborg er jeg litt usikker på om det er plass til 100 stk, men det er bare å ringe dem. Ranheim kirke var bare vakker! Bilder fra lokalet og kirken kan sees her om du ønsker: Mitt bryllup Lykke til! Endret 24. september 2006 av superlove
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå