Gjest Gjest Skrevet 20. september 2006 #1 Skrevet 20. september 2006 http://forum.kvinneguiden.no/index.php?sho...2entry3747382
Gamle gode 10na Skrevet 20. september 2006 #2 Skrevet 20. september 2006 Herregud, er det ikke lov til å skrive hva man mener om at en hel verden stopper opp pga en manns bortgang??
Trampe Skrevet 20. september 2006 #3 Skrevet 20. september 2006 Du burde startet en egen tråd om det emnet, 10na. Joda, klart du kan si din mening du som alle andre, men lag en egen tråd i stedet for å spore av en som var ment som en positiv tråd om datteren til Steve Irwin. ....tallspetakkel??? Den var litt ufin vel...
Gjest Gjest Skrevet 20. september 2006 #4 Skrevet 20. september 2006 Herregud, er det ikke lov til å skrive hva man mener om at en hel verden stopper opp pga en manns bortgang?? ← Antageligvis er det lov, for du er vel ikke fengslet for det? Om det er passende er en annen sak. Og om KG synes det er ok med en sånn oppførsel er deres sak.
Gjest Bellatrix Skrevet 20. september 2006 #5 Skrevet 20. september 2006 Enig med Ithaca. Samtidig er "gjest" veldig ufin mot 10na i den aktuelle tråden. Den trenger vel å ryddes.
Gamle gode 10na Skrevet 20. september 2006 #6 Skrevet 20. september 2006 Du burde startet en egen tråd om det emnet, 10na. Joda, klart du kan si din mening du som alle andre, men lag en egen tråd i stedet for å spore av en som var ment som en positiv tråd om datteren til Steve Irwin. ....tallspetakkel??? Den var litt ufin vel... ← hm....... dette er et diskusjonsforum. Diskusjon = meningsytring. Det du skriver betyr altså at man ikke kan si sin mening i en tråd hvor trådstarter og brorparten av debattantene har en annen mening en du selv......... artige greier. Tallspetakkel............ nuhvel, det er som det alltid har vært her på KG, debattanter får herse med meg MYE, og jeg modereres i øst og vest.
Gjest Gjest Skrevet 20. september 2006 #7 Skrevet 20. september 2006 debattanter får herse med meg MYE, og jeg modereres i øst og vest. ← *kosevibber*
Gjest Tanita Skrevet 20. september 2006 #8 Skrevet 20. september 2006 Din forbønn prellet rett av på meg, jeg er muslim! ← Muslimer ber de også!!
Gamle gode 10na Skrevet 20. september 2006 #9 Skrevet 20. september 2006 Muslimer ber de også!! ← ........ ikke til gud og jesus............ og denne forbønnen det her snakkes om var gjennomsyret av det kristne budskap.............
Gjest Tanita Skrevet 20. september 2006 #10 Skrevet 20. september 2006 Hvis de ikke ber til gud (Allah), hvem ber de til da?
Gamle gode 10na Skrevet 20. september 2006 #11 Skrevet 20. september 2006 Hvis de ikke ber til gud (Allah), hvem ber de til da? ← Min gud heter Allah....... ikke Gud, ei heller Jesus
Gjest Gjest Skrevet 20. september 2006 #12 Skrevet 20. september 2006 Din forbønn prellet rett av på meg, jeg er muslim! ← Vil du jeg skal rulle ut ei fillerye og be på den, så gjør jeg gjerne det Jeg strekker meg langt for at du skal få det bedre
Gjest Gjest Skrevet 20. september 2006 #13 Skrevet 20. september 2006 Min gud heter Allah....... ikke Gud, ei heller Jesus ← Muslimer tror på den samme Gud og Jesus som kristne gjør
Gamle gode 10na Skrevet 20. september 2006 #14 Skrevet 20. september 2006 Vil du jeg skal rulle ut ei fillerye og be på den, så gjør jeg gjerne det ehem..... nei takk, men sett deg gjerne på et flyvende teppe og fly bort her fra!! FLYYYY LILLE FUUUUUGL........... FLYYYYYYY!!!
Gjest Gjest Skrevet 20. september 2006 #15 Skrevet 20. september 2006 ehem..... nei takk, men sett deg gjerne på et flyvende teppe og fly bort her fra!! FLYYYY LILLE FUUUUUGL........... FLYYYYYYY!!! ← Jeg er ikke så lettlurt lille venn, så jeg tror ikke på flyvende tepper. Beklager, mente ikke å ta fra deg en illusjon, men sånn er det altså - bil og t-bane er noe de fleste av oss må nøye seg med. Jeg synes å ane at aggresjonen din begynner å dabbe av Da har nok oppmerksomheten virket
Gamle gode 10na Skrevet 20. september 2006 #16 Skrevet 20. september 2006 Jeg er ikke så lettlurt lille venn, så jeg tror ikke på flyvende tepper. Beklager, mente ikke å ta fra deg en illusjon, men sånn er det altså - bil og t-bane er noe de fleste av oss må nøye seg med. ..... vis meg din fillerye, og jeg gir deg min påhengs.....
Gjest Gjest Skrevet 20. september 2006 #17 Skrevet 20. september 2006 ..... vis meg din fillerye, og jeg gir deg min påhengs..... ← Skal vi gifte oss?
Gamle gode 10na Skrevet 20. september 2006 #18 Skrevet 20. september 2006 Skal vi gifte oss? ← ...... kun hvis "filleryen" din er rosa med lilla snømenn på....
Trampe Skrevet 20. september 2006 #19 Skrevet 20. september 2006 Nå ble jo denne tråden nesten morsom.
Gjest Gjest Skrevet 20. september 2006 #20 Skrevet 20. september 2006 ...... kun hvis "filleryen" din er rosa med lilla snømenn på.... ← Jeg strikker for ei ny. Hvordan farge skal det være på frynsene?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå