Miracl3 Skrevet 20. september 2006 #1 Skrevet 20. september 2006 Hva bruker du under de ulike kjolene?
Gjest roxy Skrevet 20. september 2006 #2 Skrevet 20. september 2006 (endret) Det går fint med jeans under, gjerne da drainpipes (de som er helt smale nederst) og noen lekre sko. Nå til høsten er det veldig pent og bruke tights (mangen fine på H&M, med eller uten mønster) under og gjerne med tykke gode raggsokker eller leggvarmere til som en bretter litt ned slik at de krøller seg. I duse og de typiske høstfargene er dette en romantisk og behagelig look. http://shop.hm.com/shop/do?action=viewcampaign442harmony Endret 20. september 2006 av roxy
Miracl3 Skrevet 20. september 2006 Forfatter #3 Skrevet 20. september 2006 Ta gjerne med alder også når dere svarer, kan være godt å ha som pekepinn. Selv er jeg 28 å bruker olabukser som er trange nede under strikekjoler, og noen ganger thights og belte i livet.
Gjest Tanita Skrevet 23. september 2006 #4 Skrevet 23. september 2006 Jeg lurer på hva dere som har kjøpt Ebbakjolen, bruker til den. Jeans eller tights? Bruker dere den til å være litt fin eller når dere er på shopping? Eller bare hjemme? Går og sikler på den, men er ikke sikker på om jeg skal kjøpe den enda. Forestiller meg at den blir veldig god nå til vinteren.
Gjest Kjolegutt Skrevet 23. september 2006 #5 Skrevet 23. september 2006 Hei, ikke jeans under kjolen, det passer ikke.
Gjest gjesta Skrevet 23. september 2006 #6 Skrevet 23. september 2006 Jeg har tynne omslagskjoler som er penest med jeans under sånn til hverdags, ellers blir de så pyntet. Til strikkekjole bruker jeg tykk ullstrømpebukse og støvletter. (i hvert fall skal jeg det når det blir normale høsttemperaturer)
Gjest Ylva Virvla Skrevet 23. september 2006 #7 Skrevet 23. september 2006 (endret) Jeg bruker strømpebukse under strikkekjolen min. Stamme bukser under blir for åttitalls for meg. Synes strømpebukse er definitivt finest. Endret 23. september 2006 av Ylva Virvla
ashera Skrevet 23. september 2006 #8 Skrevet 23. september 2006 Hei, ikke jeans under kjolen, det passer ikke. ← Nei, på gutter er det definitivt penest med lange underbukser i ull, det har jeg alltid synes. Jeans blir for maskulint for enkelte.
Gjest Gjest Skrevet 24. september 2006 #9 Skrevet 24. september 2006 Jeg har aldri skjønt hvorfor man skal ha bukser under kjoler, jeg. Det må da være finest uten for sommerbruk og med strømpebukse under for vinterbruk?
Gjest Gjest Skrevet 24. september 2006 #10 Skrevet 24. september 2006 Det er fint med begge deler. Selv liker jeg det best med jeans under.
Gjest Meep Skrevet 24. september 2006 #11 Skrevet 24. september 2006 Jeg lurer på hva dere som har kjøpt Ebbakjolen, bruker til den. Jeans eller tights? Bruker dere den til å være litt fin eller når dere er på shopping? Eller bare hjemme? Går og sikler på den, men er ikke sikker på om jeg skal kjøpe den enda. Forestiller meg at den blir veldig god nå til vinteren. ← Jeg går med jeans under, svarte eller mørk dongeri, drainpipes, ikke med sleng/bootcut. Syns det er kjempefint. Bruker den når jeg er i byen, på forelesninger og når jeg går hjemme. Ikke når jeg skal pynte meg, fordi den rett og slett blir for varm.
Gjest Tanita Skrevet 24. september 2006 #12 Skrevet 24. september 2006 Jeg tror jeg skal kjøpe den i morgen (ebbakjolen), syns den virker veldig anvendelig.
Gjest gjesta Skrevet 25. september 2006 #13 Skrevet 25. september 2006 Hva slags jakker bruker dere, når dere har på kjoler med drainpipes o.l. under?
Colargol Skrevet 25. september 2006 #14 Skrevet 25. september 2006 Går aldri med noe annet enn strømpebukse under kjoler og skjørt, men har sett at det på enkelte kan være fint med trange bukser! Men de fleste ser nå snåle ut mener nå jeg...spesiellt hvis de kjører den tights eller "lang sykkelbukse"(?) greia under skjørt og kjole...
Champagnepiken Skrevet 25. september 2006 #15 Skrevet 25. september 2006 Jeg bruker jeans under omslagskjole og under en strikkekjole som er så kort at den egentlig funker mest som en lang genser. Ellers foretrekker jeg litt grove strømpebukser og støvletter.
Gjest Rilokiley Skrevet 25. september 2006 #16 Skrevet 25. september 2006 Jeg bruker drainpipes, strømpebukser i ull, eller leggings. Enten sorte eller grå. Drainpipes i dongeri også.
Gjest Gjest Skrevet 25. september 2006 #17 Skrevet 25. september 2006 Jeg bruker "slengbukser" og vide bukser med omslagskjole over jeg.. har ikke sansen for smale bukser.. spesielt ikke smale nederst..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå