Gjest Gjest Skrevet 20. september 2006 #1 Skrevet 20. september 2006 Må skrive som gjest nå, så ikke kjæresten fersker meg!! mohahahhahahaaaaaaa! Jeg tenkte jeg skulle være så romantisk at jeg kjøper en tur i julegave til kjæresten. Da har jeg allerede begynt å sett på noe, men jeg lurer på om det er noen av dere som har feiret nyttår ett sted som var bare helt henrivende? Jeg tenker på storbyer i europa kanskje, da det er alt økonomien min tåler akkurat nå. Jeg tenkte egentlig først og fremst på london, jeg har vært der før men vet ikke åssn stemning det er det rundt nyttår og hva som er åpent osv? kom med tips!
Gjest StoreSky Skrevet 20. september 2006 #2 Skrevet 20. september 2006 edinbourg skal visst være fantastisk..fyrverkeri og sekkepiper, folk som fester i gatene, etc
Nilma Skrevet 21. september 2006 #4 Skrevet 21. september 2006 nyttårskonsertene i wien!!! ←Godt forslag, men skal man få billett til dem må man stille seg på venteliste 2. nyttårsdag året før for kanskje å få en billett.
Gjest Gjest Skrevet 21. september 2006 #5 Skrevet 21. september 2006 edinbourg skal visst være fantastisk..fyrverkeri og sekkepiper, folk som fester i gatene, etc ← ooh, det hørtes spennende ut.. hmm. ingen som har vørt i London på nyttårsaften da?
Gjest Gjest Skrevet 22. september 2006 #6 Skrevet 22. september 2006 Madrid! Der har jeg vært. Det var flott. Var i Praha også, men det var kaldt... Men fint!
Lipstick Skrevet 22. september 2006 #7 Skrevet 22. september 2006 Jeg ville reist til New York, men det vil jeg jo alltid..
Svart Katt Skrevet 22. september 2006 #8 Skrevet 22. september 2006 Har vært i Praha på nyttårsaften. Det var ganske gøy. Vi kjøpte billetter til et slags utested som serverte masse mat og drikke. Live-band og midt i sentrum. Men det er vel kanskje litt annerledes å feire nyttårsaften med kjæresten enn med en venninnegjeng som jeg gjorde..
razmatazz Skrevet 22. september 2006 #9 Skrevet 22. september 2006 edinbourg skal visst være fantastisk..fyrverkeri og sekkepiper, folk som fester i gatene, etc ← Jeg og kjæresten (nå ektemann) feiret nyttår i Edinburgh for 3 år siden, og det kan sterkt anbefales!! Hovedarrangementet er noe som heter Royal Bank Street Party hvor man er ute i gatene og feirer med masse konserter osv. Vi valgte heller å dra på innendørs fest på Edinburgh College of Art, arrangert av noe som heter Vegas. Det var bare helt rått! Er et kostymeball med flere hundre mennesker (ja man skal kle seg ut), med live musikk og flere dansegulv spredt rundt i lokalet, masse barer og mulighet for å se fyrverkeriet ved midnatt (målgruppen er folk i 20-30 års alderen). Ellers finnes det flere andre arrangementer i Edinburgh på nyttårsaften, men som sagt så er street party hovedarrangementet. Søk på "hogmanay" (skotsk for nyttår) i edinburgh på google. Edinburgh er forøvrig en nydelig by med nok av ting å se og gjøre
Susannah Skrevet 24. september 2006 #10 Skrevet 24. september 2006 Jeg har vært i Amsterdam en gang og Budapest en gang. Fine turer og om det ikke blir så spektakulært som Edinburgh så kan det være koselig og romantisk. Fordelen med Budapest er jo at levekostnadene er såpass billig at du kan være veeeeldig generøs med kjæresten din, ta henne med på fine restauranter uten at det koster skjorta.
Gjest Gjest Skrevet 26. september 2006 #11 Skrevet 26. september 2006 Edinburg har rykte på seg for å være verdens beste by å feire nyttår i. Men det kan jo hende at det gjør det vanskelig å finne ledige hotellrom.Kjæresten din blir nok glad uansett hvilken by du velger.Har hun aldri nevnt noen spesiell by hun ønsker å se? Heldig kjæreste du har , som har så romantisk kjæreste....
Gjest Gjest Skrevet 8. oktober 2006 #12 Skrevet 8. oktober 2006 Vi har ikke sånn supergod råd, og har derfor lurt litt på Gøteborg.. Noen som har feiret nyttår der?
Gjest Gjest Skrevet 23. oktober 2008 #13 Skrevet 23. oktober 2008 Jeg har feiret nyttårsaften i London, og det var kjekt, men det er himla mye folk i byen da, og det endte opp med at de stengte alt som het undergrunn... Det var også umulig å få tak i taxi. Også litt ubehagelig med trengselen fra alle menneskene. Men er gjerne lettere for dem som bor midt i sentrum. Og for all del, fyrverkeriet er ved Themsen... vi stod forgjeves og ventet på Trafelger square (Aner ikke hvordan dette skrives) Men i alt en flott tur! London har mye å by på
Gjest Gjest Skrevet 23. oktober 2008 #14 Skrevet 23. oktober 2008 Godt forslag, men skal man få billett til dem må man stille seg på venteliste 2. nyttårsdag året før for kanskje å få en billett. Det er hvis man skal bestille billett alene. Det går helt fint an å få billett til nyttårskonserten hvis man bestiller den som del av en pakkeløsning med både fly og overnatting i tillegg, men det koster flesk.
Rosenrød Skrevet 25. oktober 2008 #15 Skrevet 25. oktober 2008 Jeg skal feire nyttår i New York i år! Gleeeeder meg!!
*Enigma* Skrevet 26. oktober 2008 #16 Skrevet 26. oktober 2008 Slenger meg på og anbefaler Edinburgh. Ikke bare er det flott å feire nyttår der, men det er generelt en fantastisk by. Nå er de fleste hotellrommene uhorvelig dyre rundt nyttår, for prisene skrus opp, men så lenge dere ikke prøver dere på de dyreste hotellene er det fullt mulig å finne overnatting til overkommelig pris. Trenger dere tips til ting å gjøre der så er det bare å spørre. Bodde der i et halvt år, og er der flere ganger hvert eneste år, så vet hva som er verdt å gjøre der
Kyllingwok Skrevet 26. oktober 2008 #17 Skrevet 26. oktober 2008 Må skrive som gjest nå, så ikke kjæresten fersker meg!! mohahahhahahaaaaaaa! Jeg tenkte jeg skulle være så romantisk at jeg kjøper en tur i julegave til kjæresten. Da har jeg allerede begynt å sett på noe, men jeg lurer på om det er noen av dere som har feiret nyttår ett sted som var bare helt henrivende? Jeg tenker på storbyer i europa kanskje, da det er alt økonomien min tåler akkurat nå. Jeg tenkte egentlig først og fremst på london, jeg har vært der før men vet ikke åssn stemning det er det rundt nyttår og hva som er åpent osv? kom med tips! London på nyttårsaften er kjemperomantisk! Jeg og kjæresten var der for to år siden, vi endte opp på Trafalgar Square og så fyrverkeriet og det var stor skjerm der og masse stemning Vi tok tbanen rett etterpå, det var ikke noe problem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå