Gå til innhold

Kyss

Gjest Gjest_Jente_*

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_Jente_*
Skrevet

Det her er sikkert et kjempedumt spørsmål, men jeg tror ikke jeg er noe god til å kysse. :rodme:

Det er noen som har sagt at jeg må være mer rolig eller passiv selv, mens de kysser meg, mens jeg er vandt til å gjøre ting selv, for å si det sånn, hehe. Kanskje det er helt feil.

Vær så snill, ikke kom med slike svar om at det ikke spiller noen rolle, og at det kommer seg når det blir med riktig gutt og sånt. Trenger ikke trøst heller, jeg vil bare gjerne ha tips til hvordan man gjør det. Som eksempler.

Vet dette er rart spørsmål. :sjenert:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror den eneste måten å bli bedre på er å gjøre det mer. Alle har hatt sitt første kyss, og selv om det var bra eller dårlig, har nok de fleste blitt flinkere etter det.

Du får bare prøve deg fram.. Bare begynn med litt forsiktige bevegelser, så går det nok bra =)

Lykke til ;)

Skrevet
Det her er sikkert et kjempedumt spørsmål, men jeg tror ikke jeg er noe god til å kysse.  :rodme:

Det er noen som har sagt at jeg må være mer rolig eller passiv selv, mens de kysser meg, mens jeg er vandt til å gjøre ting selv, for å si det sånn, hehe. Kanskje det er helt feil.

Vær så snill, ikke kom med slike svar om at det ikke spiller noen rolle, og at det kommer seg når det blir med riktig gutt og sånt. Trenger ikke trøst heller, jeg vil bare gjerne ha tips til hvordan man gjør det. Som eksempler.

Vet dette er rart spørsmål.  :sjenert:

Man stikker tungen inn- og tar forsiktig kontrollen, leker, strammer, slafser litt og nyter.....mmmmmmm kan kysse i timesvis;)

Skrevet

Prøv å følge bevegelsene til den du kysser :)

Skrevet

1. Ha god ånde, f.eks mentol eller mint

2. Ha myke lepper

3. Ha følelse for det du gjør, ikke stress, ikke vær voldsom

4. Ikke gap for høyt

5. Passe rotasjon av tungen, ikke stapp tungen ned i svelget på partner

6. Varier kyssingen, fra munn til hals til kinn og tilbake igjen.

7. Ikke bit !

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...