Gjest Gjest Skrevet 20. september 2006 #1 Skrevet 20. september 2006 Jeg ønsker meg et rundt spisebord, men hvilken bredde trenger jeg når jeg skal ha 4 stoler til? er det noe standard str der?
Gjest Gjest Skrevet 20. september 2006 #2 Skrevet 20. september 2006 Det er vel ingen spesiell standard - en vanlig middagstallerken er 25-26 cm kanskje mer. Da tar en spiseplass 40 cm ++ Diameteren bør vel være minst 160 cm for å få plass til litt på bordet. Kanskje du burde kjøpe et ovalt bort istedefor ?
Gjest Gjest Skrevet 20. september 2006 #3 Skrevet 20. september 2006 Det er vel ingen spesiell standard - en vanlig middagstallerken er 25-26 cm kanskje mer. Da tar en spiseplass 40 cm ++ Diameteren bør vel være minst 160 cm for å få plass til litt på bordet. Kanskje du burde kjøpe et ovalt bort istedefor ? ← rundt bord med diameter på 160 er kjempestort Mitt runde bord er 90 cm i diameter. Jeg synes det er litt snaut, selv om det går helt fint med 4 pers. 1 meter ville nok vært best.
Gjest Gjest Skrevet 21. september 2006 #4 Skrevet 21. september 2006 Ca 120 cm i diameter er en grei størrelse.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå