Gjest gjesta Skrevet 20. september 2006 #1 Skrevet 20. september 2006 Er det noen her som har tips til en god fuktighetskrem til ansiktet som ikke koster skjorta? To til tre hundre kroner på Strawberrynet er passe. Jeg har antydning til fet hud innimellom, og overhuden min har lett for å flasse. Jeg har nettopp begynt med jojoba- og mandelolje og synes disse er fantastiske, men nå ønsker jeg meg altså massemasse fukt å kombinere disse med. Vet du om en mild ansiktsrens/sminkefjerner i tillegg, kan du gjerne slenge med den også.
Gjest Gjesta Skrevet 20. september 2006 #2 Skrevet 20. september 2006 Skin Smoothing Cream fra Dermalogica?
Søtpotita Skrevet 20. september 2006 #4 Skrevet 20. september 2006 Eg syns Aqua Fusion frå Lancome er ganske god
Gjest Gjesta Skrevet 20. september 2006 #5 Skrevet 20. september 2006 Hydra Floral Decleor. ← Jeg har tørr hud, men denne gjorde meg blank, og jeg fikk kviser. Kanskje jeg ikke tåler en av ingrediensene? Jeg har aldri opplevd noe slikt før. Jeg gav den til kjæresten, håper han har bedre hell med den.
Zest Skrevet 20. september 2006 #6 Skrevet 20. september 2006 Min nye favorittserie er REN. Den har forøvrig akkurat kommet inn på LF. Calendula-serien for sensitiv hud er nyyydelig.
onyx Skrevet 20. september 2006 #8 Skrevet 20. september 2006 Jeg har blandinshud, og etter å ha prøvd både dyrt og billig, så er det faktisk bare Eucerins Hydra-protect jeg har kjøpt flere ganger. Er for sensitiv hud, så er uten parfyme og fargestoffer, og gir nok fukt til min hudtype uten å være fet. Koster vel rundt 190 kroner på apotek i Norge.
Morea Skrevet 20. september 2006 #9 Skrevet 20. september 2006 Kenzoki vital ice cream. Kjempegod! Blir ikke blank og er super under sminke også. For best resultat settes den i kjøleskapet. Veldig behagelig og forfriskende.
Gjest Tanita Skrevet 20. september 2006 #10 Skrevet 20. september 2006 Clarins har fantastiske kremer!! ← Ikke helt enig, da jeg brukte Clarins for mange år siden, ble huden min mye verre. Tørr, sår og acne... Parfymert!
Gjest gjesta Skrevet 20. september 2006 #11 Skrevet 20. september 2006 Tusen takk alle sammen! Nå har jeg lest litt om noen av kremene deres anbefaler, og så langt heller jeg mot Lancomes Aqua Fusion. Men jeg er fremdeles åpen for forslag! Kremer er vanskelig...
Gjest Tanita Skrevet 20. september 2006 #12 Skrevet 20. september 2006 Continious Nutrition Cream fra Matis er veldig fuktighets - og næringsrik.
Gjest gjesta Skrevet 20. september 2006 #13 Skrevet 20. september 2006 Jeg overså til slutt alle rådene deres og valgte Skin Perfecting Lotion fra Murad. Frekke meg! Men nå har jeg i alle fall flere alternativer å snuse på dersom den ikke faller i smak.
Gjest Norwegian Blue Skrevet 20. september 2006 #14 Skrevet 20. september 2006 Jeg bruker bare vanlig ansiktskrem fra natusan. Merker ikke noe annet en at huden min ikke er tørr egentlig. Men lønner det seg virkelig å kjøpe dyrere kremer? Er det veldig stor forskjell?
Gjest gjesta Skrevet 20. september 2006 #15 Skrevet 20. september 2006 Tusen takk alle sammen! Nå har jeg lest litt om noen av kremene deres anbefaler, og så langt heller jeg mot Lancomes Aqua Fusion. Men jeg er fremdeles åpen for forslag! Kremer er vanskelig... ← Jeg synes denne er helt ok, men ikke noe mer. Holder for tiden på med min andre boks, hadde glemt hva jeg synes om den når jeg hadde den sist
Gjest Blanca Skrevet 20. september 2006 #16 Skrevet 20. september 2006 Siden du allerede har valgt en krem, kan jeg anbefale en rens; rensemelken fra Dr. Hausckha. Den er mild, inneholder rene og bio-dynamiske ingredienser, renser godt og gir myk hud. Anbefales på det varmeste Du får den på helsekost eller Helios. Kommer i en praktisk pumpeflaske og koster ca. 150 kr.
Gjest gjesta Skrevet 20. september 2006 #17 Skrevet 20. september 2006 Søren og, jeg har snust masse på Dr. Hausckha, men nå har jeg allerede bestilt en Murad-rens. Jaja, jeg får i det minste en lang liste med prøve-senere-stæsj!
Gjest itla Skrevet 20. september 2006 #18 Skrevet 20. september 2006 Min nye favorittserie er REN. Den har forøvrig akkurat kommet inn på LF. Calendula-serien for sensitiv hud er nyyydelig. ← Samme her! Det er første gang jeg har merket umiddelbar forskjell i det jeg har begynt å bruke en ny hudpleieserie, og jeg har prøvd mye rart... Zest, har du prøvd noen av maskene? Jeg bruker forøvrig samme serie som deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå