Gå til innhold

Gray's anatomy i går

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som kan gi et kjapt resyme, fikk ikke sett.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det har vært en stor togulykke. En ung kvinne og en middelaldrende mann er spiddet sammen av en metallstang. Det viser seg at de bare kan redde én av dem, for straks de fjerner stangen vil de blø i hjel. Siden mannen er den som har best sjanse for å overleve velger de ham. Derek velger å gå tilbake til kona si istedet for å bli sammen med Meredith.

Det var, som vanlig, mange småepisoder her og der som kanskje ikke er så viktig. F.eks. var det en mann fra togulykken som hadde mistet en fot, og den foten som ble brakt inn er ikke den rette. Så Christina bruker halve episoden på jakt etter den rette foten (og finner mange gale underveis), livredd for at hvis hun ikke klarer det vil hun miste jobben.

Skrevet

Du glemte at Meredith var særs full etter all tequilaen hun helte i seg i episoden før, og var ganske storkjeftet/"ærlig" der hun vandret rundt i gangene i påvente om å bli edru.

Skrevet (endret)

Fine serien! Typisk at jeg jobber hver tirdag! :sur:

Endret av Freckles
Skrevet

Du glemte også:

- dama som var så irritert over at de ikke kunne skrive ut datteren eller veninen etter togulykken. Men så falt hun om død (av indere blødninger) selv når pasienten var klar til å skrives ut.

Skrevet

Og en ting til: De to gravide venninnene som også hadde vært ombord i toget. De var begge single, men ville så gjerne ha barn. For å gi barna to foreldre hadde de slått seg sammen og funnet én sæddonor slik at barna deres ble søsken, og de skulle oppdra dem sammen. Det var litt smådramatikk rundt disse to også, det ene barnet måtte tas med keisersnitt, men alt gikk bra. Fru Shepherd oppdaget at Issie hadde talent og interesse for fostermedisin og tilbød seg å lære henne opp, til tross for at Issie naturlig nok føler seg forpliktet til å hate henne.

Skrevet
Du glemte også:

- dama som var så irritert over at de ikke kunne skrive ut datteren eller veninen etter togulykken. Men så falt hun om død (av indere blødninger) selv når pasienten var klar til å skrives ut.

Som et lemen, da :klø: Som blir så sint at det dør av indre blødninger?

Skrevet

Etter episoden i forrige uke syntes jeg at denne serien hadde tapt seg. Jeg lot den få en sjanse til på tirsdag, og da var den jo enda dårligere. Blir jo litt søkt og urealistisk. Tåpelig! (Men, optimistisk som jeg er prøver jeg igjen på tirsdag). ;)

Skrevet

Ja, du kan bare prøve igjen for min del. :) Synes det er teit at "McDreamy" går tilbake til den utro kona si. Men ellers er det bra! :)

Skrevet
Ja, du kan bare prøve igjen for min del. :) Synes det er teit at "McDreamy" går tilbake til den utro kona si. Men ellers er det bra! :)

Han går tilbake ja, men blir han der?? Tror ikke jeg. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...