Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

ja så er jeg her altså igen men knotten har altså ikke vist sig endnu har haft nogle dage med veer som bare fy og var nu sikker på at tiden var inden men nej nej han ombestemte sig efter et par dage med veer ca en halvtime imellem men ikke så kraftige, ser ud til at han er en lille bisse og skal være vansklig som sin store søster på 18 hun tog 3 dage før det blev sat igang suk orker ikke at tænke på det engang :hoho: så jeg må bare forsætte med at vente men gemalen har lovet at stikke inden om her og bruge min profil og fortælle når han har kommet....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjenner det igjen. Emma ville heller ikke ut. Jeg gikk rundt med sterke kynnere/småveer i flere dager før hun kom. Du kan lese om hennes fødsel inne på www.lie-mortensen.dk og under Emma

Håper for deg at det snart skjer noe, som setter gang i sakene. Det er træls å gå sånn å vente. Og med flere falske alarmer.

Hilsen Viblie

Skrevet

Har tenkt så mye på deg de siste dagene... Det må være tungt å gå sånn med veer i dagesvis... Får håpe han bestemmer seg for å komme for alvor snart!

Lykke til!

PS: fint at gemalen kommer inn og informerer oss når det endelig skjer - blir jo sååå nysgjerrige når du forsvinner fra forumet vet du :blunke:

Skrevet

LOL!

Ann daaa! Du lurte oss;)

Nå var jeg SIKKER på at du hadde fått smått!

:ler:

Jaja... SI i fra neste gang du drar innom sykehuset en tur også da! :sjarmor:

Skrevet

Ja, jeg ventet spent på en rapport fra fødselen, og en grundig beskrivelse av det lille vidunderet. Ja, ja, vi får bare smøre oss med tålmodighet.

Lykke til hvertfall.

Skrevet

Var heeeeelt overbevist om at du hadde fått en liten.... :) ...siden du var borte noen dager...... :)

Det skjer nok noe snart nå...venter i spenning...lykke til!! :)

Skrevet

Jeg gikk også å tenkte på at du sikkert hadde født nå, og ventet spent på rapport. Nå får jeg vel heller ønske deg lykke til da - for det er jo ikke lenge igjen okke som :)

Skrevet

Takker alle sammen ja jeg havede jo også håbet sidder og tæller veer igen men tror ikke på det før der er kort imellem han er jo en lille luring har jo løbet rundt i dag og gjort de sidste forberedelser så nu er vi klar må godt komme her i weekendet og nu er der jo fuldmåne i morge så siger man jo at de fleste fødsler sker så vi får se :hoho:

endnu engang takker for svaren

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...