Gjest fortvila Skrevet 20. september 2006 #1 Skrevet 20. september 2006 Jeg har slettet en mail. den betyr mange kr for meg,men finner den ikke igjen. Ikke har jeg hele navnet på personen det gjelder heller, bare firmanavnet og da fikk jeg ikke søkt. kan jeg på noe slags vis finne igjen slettede mailer??
Gjest gjesta Skrevet 20. september 2006 #2 Skrevet 20. september 2006 Når jeg sletter mail så går det i egen boks som heter Deleted Items. Mailen blir ikke borte før jeg tømmer denne. Jeg vet ikke hvordan du har innstillingene på din mailleser. Har du sjekket det?
Gjest Gjest Skrevet 20. september 2006 #3 Skrevet 20. september 2006 Når jeg sletter mail så går det i egen boks som heter Deleted Items. Mailen blir ikke borte før jeg tømmer denne. Jeg vet ikke hvordan du har innstillingene på din mailleser. Har du sjekket det? ← Er ganske "grønn" på området. Kan du forklare hvor jeg skal gå/gjøre?
Gjest Gjest Skrevet 20. september 2006 #5 Skrevet 20. september 2006 Hvilket mail-program bruker du? ← outlook
Gjest Gjest Skrevet 21. september 2006 #6 Skrevet 21. september 2006 Se om du ser noe som heter "slettede elementer". Kan den være der?
Gjest Gjest Skrevet 21. september 2006 #7 Skrevet 21. september 2006 Se om du ser noe som heter "slettede elementer". Kan den være der? ← Ikke der heller. Det må vel gå an å spore det opp en plass?
Gjest Gjest Skrevet 21. september 2006 #8 Skrevet 21. september 2006 Har du tømt søplebøtten i outlook etter at du slettet melding? viss ikke så skal meldingen ligge i en egen søpebøtte hos outlook. Dersom den ikke ligger der, så har du slettet søplebøtten. Har du funnet denne søplebøtten? (husker ikke hva den heter, kommer vel ann på om du har på norsk eller engelsk - det er denne som er omtalt tidligere som deleated aitems (sorry staving)) Du kan også søke i outlook etter mailen din. har du prøvd det? Sjekk at du søker for alle mail, bruk et ord du er helt sikker på at er i mailen, og let deg gjennom søksresultatene.
Gjest Gjest Skrevet 21. september 2006 #9 Skrevet 21. september 2006 Du kan forresten ha satt opp outlook til å automatisk tømme søplebøtten etter at mailen har ligget der en viss tid, så du trenger ikke å ha faktisk tømt den manuelt.
Gjest Gjest Skrevet 21. september 2006 #10 Skrevet 21. september 2006 Har du tømt søplebøtten i outlook etter at du slettet melding? viss ikke så skal meldingen ligge i en egen søpebøtte hos outlook. Dersom den ikke ligger der, så har du slettet søplebøtten. Har du funnet denne søplebøtten? (husker ikke hva den heter, kommer vel ann på om du har på norsk eller engelsk - det er denne som er omtalt tidligere som deleated aitems (sorry staving)) Du kan også søke i outlook etter mailen din. har du prøvd det? Sjekk at du søker for alle mail, bruk et ord du er helt sikker på at er i mailen, og let deg gjennom søksresultatene. ← Har på Norsk. Hvor er den søppelbøtten da?
Gjest Gjest Skrevet 21. september 2006 #11 Skrevet 21. september 2006 Har på Norsk. Hvor er den søppelbøtten da? ← Under MAPPER har du Innboks Utboks Sendte elementer Slettede elementer og her skal slettet mail ligge. Finner du den ikke der finner du den aldri igjen.
Dolly_WoW Skrevet 22. september 2006 #12 Skrevet 22. september 2006 (endret) hvorfor slettet du den hvis den er verdt penger? edit: kan du ikke bare be de sende mailen igjen? Endret 22. september 2006 av Dolly_WoW
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå