Gå til innhold

Windows logon process

Anbefalte innlegg

Skrevet

I natt fikk jeg den meldingen et par ganger. Jeg måtte restarte og begge gangene fikk jeg opp meldingen fra Windows logon process.

Det var med en lang rekke tall også.

Har fått denne feilmeldingen før også. Når den meldingen kommer opp så må jeg manuelt slå av maskinen før jeg starter den igjen.

Jeg har søkt på windows logon process, men jeg får ikke noe konstruktivt ut av det, jeg skjønner ikke så masse av det.

Noen som på en enkel måte kan forklare meg hva som skjer og hva jeg kan gjøre for å unngå at det skjer igjen?

Da jeg fikk disse meldingene før så slettet jeg hele OS'et og la det inn på nytt (Win XP pro). Det er lenge siden jeg har hatt problemet nå...

Må jeg formatere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Takk for link. Det så ut som om det skulle være svaret på mine problemer, men jeg vet ikke helt allikevel.

Jeg leste meg fram til at jeg skulle skrive inn en kommando sfc /scannow i kjør... men jeg skulle få opp et vindu som skulle be meg om å sette inn innstallasjons-CD'n... det skjedde ikke... Alt lukket seg og jeg fikk feilmeldingen igjen og måtte stenge og starte på nytt...

Vet ikke om jeg tør å fortsette?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...