zeta5 Skrevet 16. januar 2003 #1 Skrevet 16. januar 2003 Hei ! Vi skal gifte oss 31.mai.....ikke lenge til. Det jeg lurer på er hvor langt andre har kommet i planleggingen som skal til "alters" samme dag ??? :-? småstresset.....
aud s Skrevet 17. januar 2003 #2 Skrevet 17. januar 2003 Vi gifter oss også 31 mai og så langt har jeg kommet: -Kirka -lokale -frisør -fotograf -mat(bestilllt catering, men ikke hva vi skal spise) -brudekjole -sang til min kommende mann -servitører -toastmaster -musikk Kommer ikke på noe mer i farta, men jeg føler jeg er ute i god tid.
Ayla Skrevet 31. januar 2003 #3 Skrevet 31. januar 2003 Vi gifter oss også 31.mai og jeg føler nesten at vi ikke har noe igjen.... Utrolig deilig å slippe å stresse! Vi har: - Bestilt fotograf (gjort i 2002 men har dobbeltsjekket at vi fortsatt er i boken hennes!) - selskapslokalet - selvfølgelig kirken - bestemt oss for salmer og laget første utkast til kirkeprogram - bestemt gjesteliste - ordnet musikk til kvelden. - Toastmaster er i boks - Hjelp til gaveoppakking - bestilt overnatting til bryllupsnatten - kjøpt kjole - bestilt klær til Han - Bestemt meny - Delegert hvem som tar ansvar for kakene - ordnet med ei bekjent som skal lage bryllupskaken - sørget for at noen pynter kirken (legger oss ikke borti det, mamma hadde lyst :D ) - Bestilt frisørtime til meg (bruden) - Satt opp gaveliste (kan ennå bli endret selvfølgelig!) - Begynt å leke oss med invitasjonen. Vi er enige om hvordan vi vil ha de i grove trekk. Nå må vi bare greie å lage de :D Ut over dette er ting jeg vet gjenstår: - Transport fra kirke ....har en bekjent som skal trolig ordne med en amerikaner.. - Blomster - bordkort mulig det er mer men kommer liksom ikke på de nå...
Tyren Skrevet 31. januar 2003 #4 Skrevet 31. januar 2003 Dette er det vi har gjort: Lokale Kirke Gjesteliste Fotograf Transport Overnatting Mat (koldtbord - maten lager vi selv) Delegert kakebaking til familie og venner Bryllupskaken er bestemt og skal bestilles snart Kjole Frisør Sminkør Delvis kjøpt inn sprit Planlagt bordsettingen Bestilt duker Planlagt oppsatsene til bordene (sambo skal lage) Bestilt overnatting til gjestene Kokk + servitører - venter tilbakemelding om de kan... Brudebuketten er ikke bestilt, men jeg vet sambo har pratet med blomster butikken. Gavelisten tenker vi hardt på og skriver ned hver gang vi kommer på noe, men etter snart 11 års samboerskap så har vi det meste.. Jeg har også skrevet tale til min kjære, men tviler på at jeg kommer til å klare å holde den... Tar så lett til tårene og da hører jo ingen noe allikevel.. :oops: Zeta5, hvor langt har du kommet selv? Det sier du ikke noe om...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå