Gjest Gjest_Maria_* Skrevet 20. september 2006 #2 Skrevet 20. september 2006 Vet ikke hva kirken sier da, men vi skal ha "wonderwall " - oasis og " when the stras go blue" - Ryan Adams under vår borgerlige vielse. Kule låter med nydelige tekster, ikke noe saftsuppe her i gården nei! (og grining blir det nok uansett )
marsy Skrevet 20. september 2006 #3 Skrevet 20. september 2006 hva slags musikk liker dere? har ikke noen forslag akkurat nå, men jeg skal tenke på det.
Snurrepippen Skrevet 20. september 2006 #4 Skrevet 20. september 2006 Tror vi skal ha "If I ain´t got you" av Alicia Keys.
Gjest Neffi Skrevet 20. september 2006 #5 Skrevet 20. september 2006 (endret) Takk for svar jenter! hva slags musikk liker dere? har ikke noen forslag akkurat nå, men jeg skal tenke på det. ← Vi liker rock! Liker også viser og country. Endret 20. september 2006 av Neffi
Gjest Gjest_Kaja_* Skrevet 20. september 2006 #6 Skrevet 20. september 2006 Tror vi skal ha "If I ain´t got you" av Alicia Keys. ← gurimalla - den griner jeg av bare jeg hører den samma søren hvor jeg er, snufs Veldig vakker sang!
Gjest gjesta Skrevet 20. september 2006 #7 Skrevet 20. september 2006 Vet ikke hva kirken sier da, men vi skal ha "wonderwall " - oasis og " when the stras go blue" - Ryan Adams under vår borgerlige vielse. Kule låter med nydelige tekster, ikke noe saftsuppe her i gården nei! (og grining blir det nok uansett ) ← Ryan Adams må være perfekt for dere hvis dere liker country, for han er litt inspirert av det samtidig som det er NYDELIGE sanger!!! :-D
BAMBI<3 Skrevet 20. september 2006 #8 Skrevet 20. september 2006 Fikk ikke lov til å ha sånn musikk i kirken vi. det ødela litt av gløden. Vi fikk beskjed om at slik musikk ikke passet seg i kirken og vi hadde tenkt til å ha from this moment. hehe
Gjest Neffi Skrevet 20. september 2006 #9 Skrevet 20. september 2006 Ryan Adams må være perfekt for dere hvis dere liker country, for han er litt inspirert av det samtidig som det er NYDELIGE sanger!!! :-D ← Yes! Vi har han på lista, og han er helt selvklar .. Kanskje noen har noen andre små og store stjerner til oss?? Takker for alle svar!
Gjest Gjest_Maria_* Skrevet 20. september 2006 #10 Skrevet 20. september 2006 Ryan Adams må være perfekt for dere hvis dere liker country, for han er litt inspirert av det samtidig som det er NYDELIGE sanger!!! :-D ← Enig:-) Setter noen på "New York" eller hva som helst fra "Gold"-plata blir jeg automatisk i godt humør!!!!
Gjest Norwegian Blue Skrevet 20. september 2006 #11 Skrevet 20. september 2006 The Beatles har jo en drøss med sanger som passer til alle anledninger da. Selv liker jeg veldig godt Old Brown Shoe. Men så er det ikke alle som liker Beatles da, blir kanskje litt "gammeldags". Johnny Cash, the Kinks, the Turtles? Drar visst bare bakover i tid jeg nå da.
Gjest Neffi Skrevet 20. september 2006 #12 Skrevet 20. september 2006 Johnny Cash!!! Love him! Ja, takk More more...
Gjest Norwegian Blue Skrevet 20. september 2006 #13 Skrevet 20. september 2006 Spørs litt hva slags smak og humor dere har også? Finnes jo en del søte noen, "Wouldn't it be nice", "Walk the Line" og "Wanna hold your hand", "that's what I like about you, som ikke er sånn sappy. The Doors med light my fire? Kanskje noe av Elvis? "Never met a girl like yo before".. Hm hm.
Gjest Neffi Skrevet 20. september 2006 #14 Skrevet 20. september 2006 Akkurat, vi vil ha det litt finurlig. Samtidig Happy/rå-romantisk... Ikke Katie Melua..
Arwen Skrevet 20. september 2006 #15 Skrevet 20. september 2006 Vet ikke om den er så rå, men John Denvers Annies song er jo fin Hvertfall ikke noe Katie Melua eller Shania Twain.
marsy Skrevet 20. september 2006 #16 Skrevet 20. september 2006 "halo" med the Cure har en nydelig og romantisk tekst. "unintended" - Muse "coles corner" - Richard Hawley "somebody" - depeche mode "white wedding" billy idol Johnny Cash høres bra ut.. hva med en av duettene han hadde med kona (June)? vi skal ikke gifte oss i kirka, men skal ha "something changed" av Pulp som vår første dans. et godt tips er å kikke igjennom cd-hylla, og se om dere finner noe kjærlighetssanger der
Festus Skrevet 20. september 2006 #18 Skrevet 20. september 2006 I feel you - Depeche Mode? Den synes jeg er veldig bra!
Gjest Neffi Skrevet 20. september 2006 #20 Skrevet 20. september 2006 One - U2 ← Litt for mye pop i den nye versjonen, men jooo den er fin assa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå