Gjest Primula Skrevet 20. september 2006 #1 Skrevet 20. september 2006 Noen som har et godt tips til hva man kan spise til fiskegrateng. Vi er så leie av kokt potet....
Eliza Doalot Skrevet 20. september 2006 #3 Skrevet 20. september 2006 Stekte eller ovnsbakte poteter!
pulverheksa Skrevet 20. september 2006 #4 Skrevet 20. september 2006 Pasta, men lager du fiskegrateng sånn som meg så er pastaen i gratengen. Hender da jeg bare serverer den med dampa grønnsaker til. Syns det er godt med brokkoli, blomkål, sukkererter, gulrot, squash, purre som er surret sammen til det er varmt og lett mørt i lag med litt smør.
Gjest Fruktfat Skrevet 20. september 2006 #5 Skrevet 20. september 2006 jeg bruker ikke noe ekstra til fiskegratengen, jeg. bortsett fra grønnsaker. det er jo makaroni i gratengen (ja, jeg kjøper), synes poteter blir smør på flesk
Gjest gjesta Skrevet 20. september 2006 #6 Skrevet 20. september 2006 jeg pleier å ha ris og grønnsaker på siden.... nam nam
Leo Skrevet 20. september 2006 #8 Skrevet 20. september 2006 Til all slags fisk bruker vi ofte en grov potetmos laget av mosede, kokte poteter som røres sammen med litt skummet melk til riktig konsistens. Mosen smakssettes med finhakket purre, hvitløk, salt og pepper. 1
Susan Sto Helit Skrevet 20. september 2006 #9 Skrevet 20. september 2006 Den kan jo spises uten poteter, for det er jo makaroni i den? Veldig godt med råkostsalat til da... Gjerne laget på eple og gulrot.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå