Gå til innhold

Da Capo: Sko til drainpipes

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har nesten bare drainpipes-jeans, og trenger tips til sko jeg kan bruke til om vinteren. Converse fordrar jeg ikke, og hittil har jeg enten brukt ballerinasko, ankelboots, eller høye støvletter.

Jeg er ute etter noen ganske nette sko, helst i svart eller mørk brun, og de skal i tillegg være gode å gå i. Kanskje noen sneakers?

Tips? gjerne nettbutikker :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Takk takk ;) Men er det ingen som har noen direkte tips? Jeg har en tendens til å tenke litt kjedelig noen ganger.

Skrevet

Disse er kule, og supercomfy.

Du er ute etter sko, ikke f.ex flate støvletter?

Hvis støvletter er alternativ, liker jeg åttitalls-slouchy a la dette, eller elegante ridestøvler. Det er det masse av nå, så noen kjempefine på Zara i går.

Skrevet
Disse er kule, og supercomfy.

Du er ute etter sko, ikke f.ex flate støvletter?

Hvis støvletter er alternativ, liker jeg åttitalls-slouchy a la dette, eller elegante ridestøvler. Det er det masse av nå, så noen kjempefine på Zara i går.

Jeg er dødsglad i støvletter, egentlig, men det er vanskelig å bruke til drainpipes, for da må jeg alltid ha dem utenpå buksa, så derfor søker jeg noen "småsko", først og fremst, så kan jeg bruke støvletter i tillegg.

Benetton har også kjempefine ridestøvler. :)

Skrevet

Hva med noen små nette sneakers fra Le coq sportif? Kanskje litt mange som har dem men... Benetton og Sisley har også en del feminine sneakers, men utvalget er sesongbetont, og jeg aner dessverre ikke hva de har igjen av sånt om dagen. Kjøpte selv et herlig par på Sisley et sted i utlandet i sommer. På salg var de også :hoppe:

Skrevet

Blend har noen sorte sneakers i semsket skinn (finne i flere farger med kontraststriper også). De er ganske nette på foten og gode å gå i. Rimelige også; mine kostet kr. 400.

Skrevet
Disse synes jeg var kjempestilige! :Nikke:

Etter overdreven bruk av ballerinasko i sommer har jeg ødelagt hælene mine, klarer bare å gå i sko med god demping akkurat nå.

Gjett om jeg ble overlykkelig når jeg fant disse, demping OG kule. Trodde ikke det var mulig. ;)

Skrevet

Ja, de var kule, men finner ikke ut hvordan jeg bestiller de, for når jeg går inn på sko på siten der, så kommer de ikke frem under Nike. Eller er det egentlig herresko? Nei, det kan vel ikke være?

Skrevet

Jeg har noen sko som likner litt på endel av de det blir linket til her fra Pepe Jeans. Puh, lang setning. Kjøpte dem på DNA i Trondheim i fjor, vil tro det finnes likndende modeller rundt omkring ennå. Kule farger - men nb; de finnes ikke vanntette.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...