Gå til innhold

HMSP - hotellproblemer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Forsøkte å finne det gamle innlegget ditt der du fortalte at du hadde problemer med hotellet dere, men jeg fant det ikke i farten..

Uansett. Hvordan gikk det til slutt egentlig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Det innlegget forsvant sikkert i det store hullet :-)

Uansett - etter det første brevet hvor vi bare sa vi var missfornøyd, men overlot det til dem å tilby erstatning fikk vi jo tilbud om en enkel overnatting for 2.

Vi skrev da tilbake - til direktøren - og sa at dette ikke sto i kontrast til det som var blitt ødelagt for oss. I dette brevet skrev vi også et forslag til løsning. Vi påpekte også at et vennepar hadde betalt alt for mye for hotellrommet sitt.

Svaret her ble at de kunne ta kontakt så skulle de få mellomliggende. Ad våre tanker/forslag sa de ingen ting. De beklaget bare i generelle vendinger at det var blitt slik.

Etter dette har vi ikke orket å gjøre noe med det. Vi følte oss lite verdt, de prøvde ikke engang å komme med et forslag selv.

Så vi resignerte vel.

Så moralen er: sørg for å få spesifisert ALT så du vet hva du skal få.

Hvordan går det med dere? Er alt i boks? Hils din kjære.

Klem

Skrevet

Tror det meste er i boks ja. Så nå er det bare så altfor lenge å vente :roll: Men det er jo litt morsomt å glede seg også :D

Mangler faktisk å finne ut av bryllupsnatten. Lurer på om det kan ha noe med at jeg overlot den oppgaven til min kjære :lol:

Så jeg vil gjerne få tips om hvilke hotell vi bør unngå :wink:

Klem til deg og :D

Skrevet

Hvilket hotell er dette og hva var det som gikk galt?

Vi har bestilt på Edvarg Grieg. Håper det ikke var der. :-?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...