:-) anna Skrevet 20. september 2006 #1 Skrevet 20. september 2006 Barna mine har hatt: - Helly Hansen i bevernylon med løst for - Troll dress med løst ullfor - Skisett fra Cubus - Legodress Trolldressen var litt vid nederst, og strikken under beina røyk veldig raskt, så sønnen min ble ofte våt oppover beina :-(. Men ellers var den veldig bra. Helly hansen var jeg fornøyd med på sønenn min da han var 2 - 3 år. Skisettet fra Cubus, som kosta nesten ingenting hadde en genial snølås nederst, men var ikke så fuktavvisende som de andre. Ble likevel en favoritt på grunn av snølåsen. Legodressen var litt stor og bumsete til lilletulla som akkurat hadde lært seg å gå. Men passer heldigvis en sesong til. n min ble oftemen ellers veldig bra.
Gjest Gjest Skrevet 20. september 2006 #2 Skrevet 20. september 2006 Vi har hele tiden hatt Leketøy sin dress og vært veldig fornøyd. Har allikevel valgt å prøve en annen i år, er spent på om den holder mål. Det er en Bogerud-dress.. Husker ikke hva den het akkurat..
momo Skrevet 20. september 2006 #3 Skrevet 20. september 2006 Vi har hatt HH, Cubus, reima og troll. Den vi er desidert mest fornøyd med er troll dressen. Og vi kommer til og fortsette med den.
flopp Skrevet 20. september 2006 #4 Skrevet 20. september 2006 Trolldressen var litt vid nederst, og strikken under beina røyk veldig raskt, så sønnen min ble ofte våt oppover beina :-(. ← Da er det jo bare å bytte strikken...?! Sånne strikekr er forbruksvare hos oss og jeg forbanner dresser som ikke har knapper som disse strikkene festes til men hvor strikken er sydd fast. Jeg er også fornøyd med Troll-dresen, har hatt den i tre sesonger nå.
Gjest Primula Skrevet 20. september 2006 #5 Skrevet 20. september 2006 Har hatt reima i to sesonger nå og er veldig fornøyd. Det jeg liker best er at den er så enkel å ta på. jenta vår hadde ingen problemer med å ta den på seg selv da hun var tre år. I tillegg blir hun ikke våt i den, selv med den våte snøen vi har her.
Lassie Skrevet 20. september 2006 #6 Skrevet 20. september 2006 Jeg har ikke barn selv, så jeg vet ikke om jeg er berettiget til å svare i denne tråden. Men jeg jobber i barnehage og har gjort det de siste 7 årene, så jeg har funnet meg noen favoritter blant barnedressene. Den dagen jeg selv har småttiser i barnehage kommer jeg til å satse på Helly Hansen dressen med løst fòr, det er den jeg er mest fornøyd med. Den kan puttes i tørkeskap, det er god passform på den (så lenge man kjøper riktig str), den er kjekk på bruke på høsten/våren også i.o.m. at man kan ta ut fòret, og den holder lenge før den blir ødelagt. Jeg er veldig glad i denne. En dress jeg aldri kommer til å kjøpe til min barn, er Reima. Dyrt og utrolig dårlig spør du meg. Den tåler ikke tørkeskap (og i barnehagen er det ganske håpløst når vi gjerne vil være ute to ganger for dagen og dressen blir bløt og rekker ikke tørke til neste gang vi skal ut). Den er "uformelig", dvs. fryktelig vanskelig å bevege seg i for de minste. Den er god og varm og sånt, men jeg er ganske opptatt av at barna skal ha en god opplevelse av utetiden i barnehagen (eller utelek generelt), og jeg har erfart at utetiden for de minste blir sjelden en god opplevelse i Reimadress (og ikke minst Reimavotter - det er bare tull!).
Lorelai80 Skrevet 21. september 2006 #7 Skrevet 21. september 2006 Hva med Skogstad sin marsdress. Noen som har prøvd denne?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå