Gjest Gjest Skrevet 20. september 2006 #1 Del Skrevet 20. september 2006 Har kjøpt en BioDrain kur som jeg skal begynne på snart. Dere som har tatt den - kutter dere ut kaffe, kjøtt, rødvin og alt det som står beskrevet i bruksanvisningen ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ian Skrevet 20. september 2006 #2 Del Skrevet 20. september 2006 Pleier å ta en "rensedag" av og til, hvor jeg bare drikker vann. Men i følge nyere forskning (som jeg mener å ha lest), klarer kroppen fint å "rense" seg selv uten behov for legemidler. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
animelona Skrevet 7. oktober 2006 #3 Del Skrevet 7. oktober 2006 Flere som har erfaring med rensekurer? Kunne tenkt meg å prøve noe sånt selv... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ts Skrevet 16. oktober 2006 #4 Del Skrevet 16. oktober 2006 har prøv biodrain for ca 1 år siden - 4 ukers kur. Kan huske at jeg følte meg lett etter et par uker og at effekten ikke var merkbar den siste uka. Kanskje var kuren for kort, vet ikke helt. Gikk ikke ned så mye i vekt men følte meg absolutt friskere. Da kuttet jeg ut all mat i hht anvisningen på pakken og mosjonerte ekstra. De jeg har kjøpt kuren fra sier at de renser seg et par ganger i året og det er sikkert lurt. Mye rart i maten vi spiser. Men slankere blir man vel ikke av rensekurer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Storm Skrevet 16. oktober 2006 #5 Del Skrevet 16. oktober 2006 Har brukt Biodrain noen ganger, har vel en plan om ca en gang pr 1/2 år. Er fornøyd med det, det er jo ikke noen slankekur for de som tror det, men gikk vel ned litt, ellers spiste jeg normalt, men kuttet alkohol og reduserte kaffe til 2 kopper om dagen ( gikk heller over til mye grønn te!) føler det gjør en lettere i kroppen (ikke vekt, men "følelsen") så kommer nok å forsette med denne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå