Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

I sommer kjøpte jeg nye stilige Replay jeans, lyse med enda lysere"slitte" partier.

Skikkelige sommerjeans :)

Men nå lurer jeg på om ingen bruker slike lyse jeans på høsten og vinteren? Vil det se dumt ut? Litt trist å legge bort de etter et par måneders bruk :forvirret:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har selv et par jeans liggende som jeg sikkert komemr til å bruke litt i høst vinter, kanskje med en strikkekjole over...

Men allerhelst så liker jeg best å bruke mørke bukser i denne perioden.

Skrevet

jeg bruker en del lyse jeans nå..men til høsten og vinteren blir det mørke jeans på meg.

Gjest KATTAstrofe
Skrevet

Jeg bruker de jeansene jeg har, det vil si både lyse og mørke. Hvem sier det ser dumt ut? Hvis du selv syns det er ok, så bruk de! :)

Skrevet

Jeg bruker også lyse jeans om høsten.

Merkelig teorier enkelte har.. :forvirret:

Hvorfor kle seg mørkt og dystert når en går mot en mørk og trist årstid?

Skrevet
Jeg bruker også lyse jeans om høsten.

Merkelig teorier enkelte har..  :forvirret:

Hvorfor kle seg mørkt og dystert når en går mot en mørk og trist årstid?

Det har mye med det praktiske rundt det for min del. Tenk på snø og slaps, synes ikke så mye på en mørk bukse som en lys en. Lyse jeans forbinder jeg med sol og sommer, så er mulig jeg er rar :ler: Men synes ikke det passer helt om høsten. Men en hvit topp eller genser går jeg gjerne med

Skrevet

er fordi jeg mener lyse jeans ikke passer selv..av praktiske årsaker om vinteren..men går igjen med lyse topper osv. Synes det er greit å ha sånne små skiller mellom årstidene..

Skrevet

Jeg liker ikke å bruke lyse jeans selv, men jeg nekter å tro at jeg hadde hatt noen betenkeligheter med å bruke dem på vinterstid! I det hele tatt har jeg ikke så mange sperrer angående hva som passer til hvilken sesong, med unntak av de rent praktiske hensynene man må ta.

Skrevet

Jeg går sjelden med lyse bukserpå høsten og vinteren, men det er kun av praktiske årsaker. Snø og slaps synes så mye bedre på en lys bukse enn en mørk. Men bortsett fra det så ser jeg ingen grunn til ikke å gå i lyse jeans. Hvis du klarer å unngå å få slaps og stygge flekker så er det da bare å bruke lyse bukser hvis du vil det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...