G.A. Skrevet 20. september 2006 #1 Del Skrevet 20. september 2006 Jeg har fått i oppdrag å lage Dronning Maud Pudding til fredag kveld. Har noen travle dager for tiden, har derfor kun tid å lage den på torsdags ettermiddag. Dvs at den blir lagd 24 timer før servering. Kan jeg lage den så tidlig? Hvor lenge kan den oppbevares i kjøleskap før den må serveres? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Krista83 Skrevet 20. september 2006 #2 Del Skrevet 20. september 2006 Det er i alle fall ikke noe problem å lage den en dag før. Den er nesten litt bedre når den har stått litt synes jeg, og normalt så kan den stå noen dager etter den er laget.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KATTAstrofe Skrevet 20. september 2006 #3 Del Skrevet 20. september 2006 Den kan stå i et par dager, minst! Så lenge den ikke tørker og det er god holdbarhet på fløten, så skal det ikke være noe problem Nam, nå fikk jeg lyst til å lage Dronningpudding Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LadyInRed Skrevet 25. september 2006 #4 Del Skrevet 25. september 2006 har du oppskift å dele og ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KATTAstrofe Skrevet 27. september 2006 #5 Del Skrevet 27. september 2006 Jeg har ikke oppskriften foran meg (er på ferie), men tror jeg husker oppskriften min utenat: 3 egg 3 ss sukker 3 dl kremfløte 4 plater gelatin 1 plate kokesjokolade Pisk egg og sukker til eggedosis. Pisk kremfløten. Legg gelatinen i bløtt og smelt den deretter i vannbad. Bland eggedosisen og kremen og tilsett gelatinen under omrøring. Legges lagvis med raspet sjokolade i en stor skål. Settes kaldt i minst to timer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LadyInRed Skrevet 28. september 2006 #6 Del Skrevet 28. september 2006 Jeg har ikke oppskriften foran meg (er på ferie), men tror jeg husker oppskriften min utenat: 3 egg 3 ss sukker 3 dl kremfløte 4 plater gelatin 1 plate kokesjokolade Pisk egg og sukker til eggedosis. Pisk kremfløten. Legg gelatinen i bløtt og smelt den deretter i vannbad. Bland eggedosisen og kremen og tilsett gelatinen under omrøring. Legges lagvis med raspet sjokolade i en stor skål. Settes kaldt i minst to timer. ← blir nok denne på søndag ja. frsiter sånn at jeg haar lyst på den NÅ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå