Gå til innhold

Vaskebrett eller vaskeball?

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Khalid Hagen

Selv om jeg faktisk trener litt av og til (sjakk og boccia :briller: ) får jeg aldri noen skikkelig muskelmage - derimot dukker det ofte opp et elskovshåndtak (særlig rundt jul og sånn) rundt midjen.

Grr! Men jeg har faktisk oppfattet at noen liker det sånn også, deriblant kjæresten min.

Hvordan er stemningen der ute blant kvinnene i folkedypet og ellers; foretrekker dere vaskebrettmage eller vaskeballmage?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vaskebrettmage er klart å foretrekke dersom viktigere ting er på plass og man virkelig fikk et reellt valg. Men personlig syns jeg også d er ganske søtt m et lite 'elskovshåndtak' :) Sambis har vel nærmest fått en vaskeballmage etterhvert, men han er sexy åkkesom....D må nok annen type trening til enn boccia og sjakk :wink: for å opparbeide seg en skikkelig vaskebrettmage, men ellers er jo magemusklene noe av d letteste som er å trene opp.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sportsfrøken

Vaskebrett er digg!

Vaskeball er i hvert fall bedre enn basketball!

Uansett må formen være bra, så vi ikke forveksler kåthet med det at du bare er andpusten :hoho::hoho::hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Brunhilde

....mer å ta i - mer å være glad i....? Har egentlig aldri tenkt over det før du spør... Nja, jo, vaskeballen er nok det jeg foretrekker!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg liker godt min tilkommendes vaskeball jeg - er facinert over den egentlig. Men det er slett ikke vondt å hvile øynene på et vaskebrett heller da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ¤_Fairytale_¤

Vaskebrett. Ikke noe er så deilig som å stryke over den stramme, faste og fine magen til typen. Jeg liker veltrente menn, de oser av maskulinitet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vaskebrett er pent å se på, men jeg liker kjæresten min akkurat som han er. Han er ingen av delene, men en flat deilig mave :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hadde følt meg diger og ulekker dersom jeg var samen med en skranten og senete fyr uten et eneste "myk"-punkt.

Heller mage enn fjøl, men det finnes jo alltid en mellomting selvsagt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer litt på hva som hadde skjedd hvis en mann (Waco, for eksempel) hadde sagt "Vekk med overflødighetstegnet på alle damer under 45 år"

Selv har jeg vaskeball/sykkelring, og tar IKKE selvkritikk!

:evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Khalid HAgen

Vanligvis gjør vi vel det, jeg tror i hvert fall det lønner seg å spare utestemmen (eller Nils Arne Eggen, som det heter i barnehagekretser) til viktige anledninger.

:ler:

Snart er det helg. YI-haa!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...