Gjest Gjest_Pimpernell_* Skrevet 20. september 2006 #1 Skrevet 20. september 2006 Mannen min vil at jeg skal dominere han. Er det noen som har forslag til hvordan og eventuelle straffemetoder????
Gjest Solveigh Skrevet 20. september 2006 #2 Skrevet 20. september 2006 Mannen min vil at jeg skal dominere han. Er det noen som har forslag til hvordan og eventuelle straffemetoder???? ← Skal han straffes bare for å straffes, altså kun for å påføres smerte liksom? Og hva slags grenser har han selv når det gjelder smerte da? Hvor langt vil han at du skal gå? Og hva er du selv forberedt på å gjøre med han liksom? Det er en god del informasjon som mangler her syns jeg før folk kan gi dere noen forslag her.
Gjest Gjest Skrevet 20. september 2006 #3 Skrevet 20. september 2006 Tja, du kan jo: - Binde han fast i en ubehagelig situasjon og la han sitte/ligge slik i flere timer - Snakke nedsettende til han og piske han - Sette klyper i brystvortene hans og i pikken/ballene hans - Tisse i et ett glass og kreve at han skal drikke det - Gå på apoteket og kjøp bleier til han som du krever at han skal bruke siden han bare oppfører seg som en liten drittunge. - Krev at han krabber rundt å vasker gulvet kun iført et lite forkle. Osv, osv, osv....
Gjest gjest1 Skrevet 20. september 2006 #4 Skrevet 20. september 2006 (endret) Straffemetodene til gjesten ovenfor er ikke noe jeg ville tent på. Men vi er jo forskjellige. Selv tenner jeg på å være både sub og dominant. Dette har sine fordeler, siden jeg da får erfaring fra begge sider. Ok, straffemetoder... - milde ørefiker - binde han fast og ta han hardt - lett spanking/pisking - lugge (ikke for hardt, ikke for lett...) - lett biting, kloring, slikking osv... Noen synes garantert at mine eksempler var altfor milde, og foretrekker kanskje de andre eksemplene som den andre gjesten nevnte her. Det er bare å bruke fantasien, egentlig. Det viktigste er å avtale kodeord først, slik at dere ikke går over streken. Grensen varierer fra person til person og par til par. Endret 20. september 2006 av Pax
Gjest Gjest Skrevet 21. september 2006 #5 Skrevet 21. september 2006 Jeg kan gjerne komme med forslag, men gi meg litt mer å spinne på er du snill. Er det dominans eller smerte som han tenner på? Mange skiller ikke mellom de to tingene, men det er ganske stor forskjell. Eksempel på dominans kan være at om du vet at han tenner på at du onanerer foran han, gjør det, men la han være fastbundet. Smerte er såpass logisk at jeg ikke forklarer nærmere. Skal straffen være fysisk eller psykisk? Verbal ydmykelse (på godt norsk utskjelling), eller at han må gjøre noe han ikke er bekvem med går mer på det psykiske. Pisking og lignende vil være fysisk. Hvor godt kjenner dere hverandre? Det er kanskje det viktigste. Dominansleker kan være gøy, men det kan fort gå galt om to som ikke kjenner hverandre ut og inn tar i for hardt. Det er ikke nødvendigvis sagt at en må vært sammen i 20 år for å finne et blindfold, men et par uker og full pakke med pisk og mindfuck kan lett gå til helvete så sant ikke begge parter er erfarne fra før.
Gjest Gjesta Skrevet 21. september 2006 #6 Skrevet 21. september 2006 Siden det er han som underkaster seg, er det han som må definere grensene for straffemetodene. Derfor bør du først spørre ham hva han selv ønsker. Jeg har aldri hatt noe forhold til tradisjonelt S&M utstyr/sex. Derimot har jeg hatt mye moro av forskjellige rollespill. Det har f.eks. gått i lærer/slem pike, politimann/demonstrant, ekkel kunde/servitrise (samt litt mer spesielle ting... ) I slike rollespill gir straffemetodene seg selv. Det er dasking på hånden, rumpeklyping, stripping, innestenging, binding, fotvask, etc. Dette er nærmest bare dominans, ikke smerte. Rumpedasking i doggy er vel det eneste som kan kategoriseres som litt smertefullt, men da har det vært partneren som har villet ha det hardere.
jordbær Skrevet 22. september 2006 #7 Skrevet 22. september 2006 straff kan ikke være noe han liker.. det heter belønning;) Nytteløst å piske noen som liker det..som straff.. da vil man jo ha en konstant ulydig sub.. Mild straff: orgasmenekt? Du må ha 10 før han får ha sin neste f.eks.
tormi Skrevet 24. september 2006 #8 Skrevet 24. september 2006 synes vi må holde liv i denne tråden - tips...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå