Gjest Yupp! Skrevet 20. september 2006 #1 Skrevet 20. september 2006 Hadde dette produktet selv for mange år siden. Røde øyne pm morgenen, en dråpe i hvert øye av Clear Eyes og vips ble de hvite og klare igjen. Nå har jeg ei venninne som skal til London, og jeg har bedt henne kjøpe dette til meg. Men jeg vet ikke hvor... Selger de dette på kosmetikk forretninger eller apotek? Andre plasser? Noen som har peiling?
Millis Skrevet 20. september 2006 #2 Skrevet 20. september 2006 clear eyes er fra usa, men du kan få kjøpe noe lign. på Boots
Gjest Yupp! Skrevet 20. september 2006 #3 Skrevet 20. september 2006 Aldri vært i London selv jeg. Hva er Boots?
Gjest Gjest Skrevet 20. september 2006 #4 Skrevet 20. september 2006 Boots er en super "alt-i-ett"-butikk, med masse billig sminke i tillegg til at de også fører apotek-varer (tror jeg). I hvert fall kjempebra butikk, som jeg skulle ønske fantest i Norge!:D
Aiv Skrevet 20. september 2006 #5 Skrevet 20. september 2006 Da jeg var i London fant vi clear eyes på et apotek
Jerle Skrevet 20. september 2006 #6 Skrevet 20. september 2006 (endret) Boots er en super "alt-i-ett"-butikk, med masse billig sminke i tillegg til at de også fører apotek-varer (tror jeg). I hvert fall kjempebra butikk, som jeg skulle ønske fantest i Norge!:D ← De selger nå en del boots varer på spar kjøp..... Ellers så hadde jeg prøvd et apotek for å få tak i clear eyes. Endret 20. september 2006 av Jerle
Gjest Meep Skrevet 20. september 2006 #7 Skrevet 20. september 2006 Hva er det egentlig dette produktet gjør? Får blodkarene i øyet til å trekke seg sammen? (Skeptisk )
Gjest Meep Skrevet 20. september 2006 #9 Skrevet 20. september 2006 Hehe, det skjønte jeg, men hvorfor blir det hvitt? Det er jo ikke farge man heller inn på øyet heller. Så lurte på hvordan dette fungerer.
Gjest Gjest Skrevet 20. september 2006 #10 Skrevet 20. september 2006 ja blodkarene trekker seg sammen.. derfor er det ikke lov å selge det her i norge, fordi for mye bruk kan gjøre deg kronisk rød ettervert..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå