Gå til innhold

Miranda Brudesalong

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisan!

Var innom Miranda`s brudesalong i går, det var kjempesalg, flotte kjoler fra 2000,- og flere kjoler til halv pris.

JIPPI!!! Jeg fant drømmekjolen, og servicen var kjempebra :klappe:

Ville bare tipse/dele dette med dere som kanskje skal gifte dere til neste sommer og trenger kjole og som er ute etter topp service.

Høres nesten ut som skikkelig reklame dette her, men jeg ble så glad og overrasket over utvalget og servicen, at noen måtte jeg jo bare si det til hehe..

Lykke til damer ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet det ligger en salong som heter Miranda i Stavanger. Kanskje det er den? :)

Skrevet
Vet det ligger en salong som heter Miranda i Stavanger. Kanskje det er den?  :)

*Håper*

Når skal du gifte deg Stavangerbrud? Antar det er i Stavanger.. :)

Skrevet

Heisan!

De lå på Hillevåg/Stavanger tidligere, men er nå flyttet til Kvadrat, i samme etg. som apoteket. ;)

Skrevet
*Håper*

Når skal du gifte deg Stavangerbrud? Antar det er i Stavanger.. :)

Hei!

Ja jeg skal gifte meg i Stavanger :) Blir mest sannsynlig i 2008/09, så det er en stund til. Må bli ferdig med studiene først :) Du da?

Skrevet

Så gøy! Blir til neste år at vi gifter oss (i Stavanger), hvis vi får booket et lokale nå snart da.. Vanselig å finne det rette!

Skrevet

Hei igjen!

Så hyggelig! Hvilken kirke og lokale skal du bruke? Har du noen å anbefale? :klappe:

Skrevet

Vi satser på HEF-vielse, og har veldig lyst til å ha selskapet på charlottenlund. Men det er ikke sikkert det blir plass til alle der, så vi skal se på Kronen Gaard også! Virker utrolig fint begge steder! :)

Skrevet

Da min bror giftet seg leide de brudekjole hos Miranda. Under vielsen begynte den å rakne nederst, og festen etterpå besto av en gråtende brud på toelettet og mor og søster som festet all slags sømmer som hadde gått opp. De har filmet brudevalsen der den nederste delen av brudekjolen henger. Det var helt tragisk.

Uhell kan skje, men det verste var at de fikk ingen kompensasjon eller unnskyldning

De ble møtt med arroganse og en holding som sa at "vi har ingen feil med kjolene, så da må det skyldes dere"

Min bror gikk til Avisen med dette, og til skrekk og Gru for Bruden så havnet Brudebildet deres på hele første side i lokalavisen. :hår:

(han trodde og forsto at det ble kun en liten notis inni avisen)

Dette syntes mange var så sprøtt naturligvis (at en avis har dette som forside) slik at det ble vitset om i alle andre medier. P4 snakket om dette. De største avisene skrev "skråblikk" om det. Hun fikk høre dem diskutere hennes vekt. (At kanskje så var årsaken for mye god kake i bryllupet) :tristbla:

Ja, man fant på all slags "morsomheter" å si.

For Bruden ble mye av bryllupet et mareritt, og hun har ikke bare gode minner.

Jeg holdt på å le meg skakk slik det utviklet seg..(selv om jeg naturligvis også følte med henne) Det var bare helt utrolig. Jeg satte på radioen, og de snakket om henne. Kjøpte en avis, og der sto det noe om henne. Og hun som bare ville advare andre... (egentlig var det min bror da) :ler2:

Stakkars.

Skrevet

Uff det var leit å høre da.

Men godt at de har skjerpet seg da, for jeg har kun fått flott service og flinke syersker til nå da hehe..

Så kanskje det var blesten om din bror`S bryllup som skulle til for at det ble skjerpings ;) Men jeg må innrømme at jeg ikke har hørt den historien før da men...

Så jeg krysser fingrene og håper kjolen holder ut bryllupet ;)

Skrevet

Ja, det gjør den helt sikkert. :)

Jeg har ikke hørt noe negativt verken før eller etter, så det var nok uheldige omstendigheter. Og de må nok ha skjerpet seg, ja. Kanskje nye eiere også for alt jeg vet..

Uansett så mente jeg ikke å skremme deg. Måtte bare fortelle det her ved anledningen. Det er 6-7 år siden nå, og det sto på hele første side i Rogalands Avis.

Skrevet
Vi satser på HEF-vielse, og har veldig lyst til å ha selskapet på charlottenlund. Men det er ikke sikkert det blir plass til alle der, så vi skal se på Kronen Gaard også! Virker utrolig fint begge steder! :)

Charlottenlund virker veldig fint og nydelig beliggenhet :) Hvor mange er det plass til der? Vi blir sikkert for mange med ca 80-90 stk.. Kronen Gaard er også fint. Lykke til uansett valg :)

Skrevet

Ok, leser ikke den avisen, så kanskje derfor jeg har gått glipp av den, hehe..

Men som sagt så håper jeg det går bra hehe.. :sjenert:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...