Gjest Gutt82 Skrevet 20. september 2006 #1 Skrevet 20. september 2006 Lurer rett og slett på hvilke tanker du har gjort deg rundt ditt neste forhold og din neste kjæreste? Er det mange ting du vil ha helt annerledes enn tidligere forhold? Hva er det aller viktigste? Og: Hvor lenge har du vært singel og er du klar for et nytt forhold?
Gjest goofy_girl Skrevet 20. september 2006 #2 Skrevet 20. september 2006 Først og fremst vil jeg si at jeg ble litt overraska at en gutt spør akkurat dette spørsmålet...............trodde det var bare jenter som prater om sånne ting, hihi :icon_razz: Jeg har selv vært singel i mer enn halvannet år, føler det blir en stund nå *sukk* Er ikke helt sikker om jeg er 100% klar for et nytt forhold, for det har blir en del "fram og tilbake" mellom eksen (men innebærer ingen intime aktiviteter). Jeg har prøvd sånne nettdating, var nemlig på date med en fyr fra nettet ca 2 uker siden, men han viste seg for å være en DUST! Vi prata mye på msn før daten, men etter daten fant jeg ut at han har BLOKKA meg. Jeg liker simpelten ikke folk som er så smålige, det er greit at du ikke er interessert, men trenger vel ikke avvise meg på den måten, og dårligere er d å bare "blokke" noen. Hva jeg vil mitt nye forhold/ kjæreste være; 1. mening om et langvarig forhold (jeg er ikke interessert i bare "ligge.forhold") 2. kommer godt overens med familien min (for jeg elsker familien min, spes. foreldrene mine) 3. trofast 4. ærlig 5. kjemi (spes bra hvis begge har mer eller mindre samme humor) 6. ikke røyker (blir shit dårlig av passiv røyking) Så, tror vel ikke jg er så kravstor.............?
Gjest gjest1 Skrevet 20. september 2006 #3 Skrevet 20. september 2006 Lurer rett og slett på hvilke tanker du har gjort deg rundt ditt neste forhold og din neste kjæreste? Er det mange ting du vil ha helt annerledes enn tidligere forhold? Hva er det aller viktigste? Og: Hvor lenge har du vært singel og er du klar for et nytt forhold? ← Min neste kjæreste skal være min beste venn samtidig. Vi skal ha ganske like interesser, slik at vi finner på mange ting sammen, og deler hobbyer, men samtidig lærer mye nytt av hverandre. (Slik har det vært med alle mine exer, og det er perfekt for meg, - ikke slik at han har sine ting, jeg har mine ting, og våre eneste felles stunder er foran TVen og i senga). Det jeg vil ha annerledes enn tidligere forhold, er at jeg skal sette klare grenser når det gjelder flørting og utroskap, skal IKKE være så forståelsesfull og ettergivende på den fronten. Jeg skal IKKE tro at jeg kan forandre en mann eller få en mann med evig ungkar-mentalitet til å plutselig bli kjæresteemne... Har vært singel i to år, og begynner endelig så smått å synes at menn er kjekke og interessante igjen!
Samantha Skrevet 20. september 2006 #4 Skrevet 20. september 2006 Har vore singel i 1 år og 3 mnd. Veit ikkje om eg er klar for eit nytt forhold. Gidder i alle fall ikkje hoppe inn i noko utan at det føles rett. Men om mr.Right pluttselig står og bankar på døra mi så er eg spennklar Har det veldig fint som singel. Vil mykje heller fortsette med det enn å vere i eit forhold som ikkje funkar. Men det hadde kanskje vore på tide å prøve snart? Eg stikker med ein gong ting får eit snev av seriøsitet for tida... Det har eg vel egentlig gjort alltid. Forpliktelsesangst? Maybe Anyway.... Min neste kjæreste: -Søt -Snill -Trofast -Oppmerksom -Morsom -Impulsiv -Ha sitt eget liv, men samtidig vere villig til å la meg vere en del av det -Ha sine eigne meningar og ikkje vere en "pus" som alltid lar meg få viljen sin -Han må la meg styre med mitt og stole 100% på meg. (Både i den forstand at han stolar på at eg ikkje finn på noko tull om eg f.eks er på fest, og på den måten at han stolar på meg sånn at han pratar med meg om ting) Mitt neste forhold: -Vi må kunne prate om "alt", eg må føle at han bryr seg og at eg kan stole på han -Vi må finne på forskjellige ting ilag, utan at vi må vere ilag 24/7 -Sexen må vere bra -Kjemien må vere der 100% (Han skal skjønne ting utan at eg seier det , felles humor og interesser, masse å prate om, like kvarandre sine vennar/familie osv) Hmm.... Storforlangande? Nei, eg syns egentlig ikkje det.
Gjest mela Skrevet 20. september 2006 #5 Skrevet 20. september 2006 (endret) Har egentlig ingen tanker rundt hvordan min neste kjæreste kommer til å være. Men håper jeg finner en som er morsom, snill, trofast og deler noen av interessene mine. Og akseptere og elsker meg for den jeg er. Og som ikke må drikke hver helg. Han må være ferdig med alle forrige forhold. Og ikke være kontrollerende eller ha problemer med sinnet. Ble noen tanker alikevel det. Jeg ønsker at mitt neste forhold kan bestå av litt mer enn bare arbeid for å få det til å funke. At vi kan prate om alt og ingenting, og ha det like moro en kveld hjemme på sofaen som når vi går ut. At vi passer sammen seksuelt. Og vi må like/komme overens med hverandres familie. Helst ikke ha for mange uenigheter om fremtiden. Glemte de siste spørsmålene. Jeg har vært singel i ett og et halvt år, og føler meg absolutt klar for et nytt forhold. Endret 20. september 2006 av CocoPuff
Knurr Skrevet 20. september 2006 #6 Skrevet 20. september 2006 Hvis jeg blir forelska, er det gjerne i en fyr jeg på en eller annen måte passer sammen med i øyeblikket - snakker bra sammen, ler sammen, fungerer bra sammen fysisk, osv. Skal vi ha et forhold, blir det straks en hel liste ekstra; han er nødt til å gi meg motstand, han må kunne utfordre meg og være like sta som meg, ellers blir jeg veldig lett lei. Han må gjerne ha en myk kjerne og la meg være omsorgsfull, men hvis det blir for mye morsinstinkt ødelegger det alt annet. Jeg tror han må være impulsiv, ikke nødvendigvis måtte planlegge ferien et halvt år i forveien og være nydusjet og under dyna før det skjer noe. Prøvde nå, men det er jo litt avhengig av fyren og hvordan han reagerer på meg - forelskelse er en veldig merkelig ting.
Gjest gjest1 Skrevet 20. september 2006 #7 Skrevet 20. september 2006 Har vært singel i 4 måneder, men det siste forholdet jeg hadde teller jeg ikke med så derfor; har vært singel i snart 2 år (Teller det ikke med fordi alt var bare feil, vrenger seg inni meg når jeg tenker på det..) Min neste kjæreste er: ~Kjekk, sexy og attraktiv (yes, utseende teller) ~Snill ~Omsorgsfull ~Impulsiv ~Finner på ting, forventer ikke at alt kommer servert på sølvfat ~Gjør noe med livet sitt ~Selvstendig og har sitt eget liv ~Trofast ~Godt humør ~Tøfflene kan han parkere, de vil jeg ikke se noe av ~At han kan passe på seg selv, barnepike er jeg nok ellers.. ~At han kan overraske meg litt, og skjønner ting uten at jeg må si det til han.. som feks: gå og dusj!! Personlig hygiene er veldig viktig! ~Og det viktigeste:. at han liker meg Det neste forholdet mitt: ~Skal være 100% helhjerta, fra begge sider! ~En bra kjemi ~Felles humor ~Et bra aktivt sexliv ~At vi kan finne på ting sammen og hver for oss ~Felles mål i livet er også viktig, vis ikke kommer man jo ingen vei Ble en del det! Kunne sikkert blitt mye mye lenger den lista Men heldigvis tror jeg at jeg har han i kikkerten
Gjest Gjest Skrevet 22. september 2006 #8 Skrevet 22. september 2006 En som er voksen, skikkelig, trofast og morsom. Dessuten har han helt sikkert blå eller grønne øyne.
Gjest Gjest_laura_* Skrevet 22. september 2006 #9 Skrevet 22. september 2006 Mitt neste forhold skal være helt annerledes enn det forrige. Min nye kjæreste/sambo og jeg skal samarbeide, planlegge og diskutere på en voksen måte. Vi skal spøke og le, både i og utenfor senga, og være enige om hva vi skal bruke TID og PENGER på! Må bare finne ham først. :skjeggebass:
Anglofil Skrevet 22. september 2006 #10 Skrevet 22. september 2006 (endret) Vel, mitt neste forhold blir i realiteten mitt aller første. Jeg skulle ønske jeg fikk meg en snill, hyggelig og jordnær gutt. En som liker meg for den jeg er og er glad i meg fordi jeg er meg. At han ikke har noe i mot de gamle gode klassikerne og han liker litt romantikk. Han synes jeg er verdens vakreste, selv om jeg ikke er det. Han bør ha egne meninger, men det er fint hvis vi har noen av de samme interessene og har en del felles verdier. Ellers er han oppmuntrende og støttende, respekterer mine meninger. Han er real, lojal, trofast og ærlig. Men han kan godt lyve litt for å ikke såre meg, bare det ikke er slike megastore ting. Han drømmer om å gifte seg med meg, få barn med meg og leve lykkelig med meg i alle våre dager. Og snipp, snapp, snute, så var eventyret ute. Mvh Yvonne Endret 22. september 2006 av yvonne
Gjest Gjest Skrevet 23. september 2006 #11 Skrevet 23. september 2006 Jeg har vært singel i fire måneder, men prosessen til å bli det startet for to år siden. Jeg trodde at jeg kom til å ha problemer med å forelske meg igjen og til i det hele tatt å drømme eller tenke på et forhold. Nå har jeg truffet en jeg drømmer om et forhold med. Eller, jeg har truffet han og det er så ferskt at jeg ikke vet hva jeg drømmer om. I alle fall treffer han meg på det mentale plan. Det er nytt, rart og spennende for meg. Han har herlig humor, han er pen (i mine øyne), sexy. Han er vel egentlig alt.
Top Gun Skrevet 23. september 2006 #12 Skrevet 23. september 2006 (endret) Kvaliteter jeg liker at en kvinne innehar: - Se flott ut. Holde kroppen sin i god stand. Gjerne brunette med skulderlangt, noe krøllete hår. - Spennende - Utadvendt - Ha en god, litt sarkastisk humor. - Ikke vær sjalu eller kontrollerende. - Like musikk og film. - Respekter mitt privatliv. - Ikke prøv å bland meg inn i all dramaen du dyrker. - Vær god i senga - hvis ikke: studèr temaet. - Ikke-røyker eller røyke-ånde mens jeg er i nærheten. Når det gjelder på forholdsbasis vil jeg gjerne tilbringe en stund i null-forpliktelses-perioden der jeg kan treffe flere kvinner på en gang og se om en av dem skiller seg ut. Endret 24. september 2006 av Top Gun
Sukkersøta Skrevet 24. september 2006 #13 Skrevet 24. september 2006 Lurer rett og slett på hvilke tanker du har gjort deg rundt ditt neste forhold og din neste kjæreste? Er det mange ting du vil ha helt annerledes enn tidligere forhold? Hva er det aller viktigste? Og: Hvor lenge har du vært singel og er du klar for et nytt forhold? ← Vil ha en trygg gutt, en som er stabil og rolig. Han må ha meninger, og kunne diskutere. Han må være snill Større enn meg, slik at jeg kan føle meg trygg. Gjerne ha litt livserfaring Mellom 28-34 år. (er 25 år selv) Han må tåle mine svake sider også... Vil ikke ha et slikt forhold jeg hadde sist...vi ble begge ødelagt av hverandre selv om det var ekte kjærlighet.... Absolutt klar for et forhold...singel alt for lenge 4 år nå.... Det viktigste er trofasthet, gjensidig respekt, medfølelse, HUMMOR....osvosv.... Mye Men er det kjemi og kjærlighet...så...ja=) Utseendemessig... Gjerne mørkt og rufsete hår.. Fint smil Sjarmerende KUlt kledd...laid back... En deilig gutt ja takk..
Gjest Mille, 31 Skrevet 24. september 2006 #14 Skrevet 24. september 2006 Lurer rett og slett på hvilke tanker du har gjort deg rundt ditt neste forhold og din neste kjæreste? Er det mange ting du vil ha helt annerledes enn tidligere forhold? Hva er det aller viktigste? Og: Hvor lenge har du vært singel og er du klar for et nytt forhold? ← Jeg er 31 og har vært singel mesteparten av livet, bortsett fra masse dates og kortvarige forhold, samt et samboerskap på 3 år. Har vært singel de siste 4 årene. Jeg vet at jeg nå er ute etter en god del eldre mann. Før har det gått i jevnaldrende og noe yngre menn/gutter. Nå tiltrekkes jeg veldig av menn i 45 års alderen. De må dog ha alt håret på hodet intakt (ingen måner her i gården altså)... Menn som er mer modne, som ikke er selvhøytidelige, som kjenner seg selv og vet mer hva de vil ha, som tar det med ro, som vet hva kvinner vil ha, og som ikke stresser på grunn av egen karriere osv. En mann på 45 som er klar for å få barn og stifte familie med meg...og som har roen til å tåle meg, i mye større grad enn en yngre mann ville ha gjort.
Gjest Gjest Skrevet 24. september 2006 #15 Skrevet 24. september 2006 - Vær god i senga - hvis ikke: studèr temaet. ← Ja, vi får håpe du finner en som er det...men husk at det fordrer at du er det for henne, ellers vil hun ikke yte.
Angelfairy Skrevet 24. september 2006 #16 Skrevet 24. september 2006 (endret) Min neste kjæreste.... hmm... -snill -omtenksom -fornuftig -ikke bare ute etter sex -vennlig -høflig -ikke mer enn 4 år eldre enn meg -sjarmerende -må like min type humor -må ha litt hunor selv -felles interesser -kanskje felles vaner også -sjarmerende snille øyne -et smil man kan drukne i -god kysser -kanskje litt god i senga også.... Kanskje litt kresen kanskje, men sånn er nå jeg da.... men nå har det seg sånn at jeg har bare vært i bare møkkaforhold, så nå er jeg lei... neste fyr som kommer inn i mitt liv skal jaggu ha alt det der, og han må fylle ut et sjema hvorpå alt dette passer..... sånn er det med den saken! Endret 24. september 2006 av Angelfairy
Gjest Gjest Skrevet 24. september 2006 #17 Skrevet 24. september 2006 Jeg vet hvem jeg vil at min neste og siste skal være iallefall Jeg vil bruke resten av livet mitt på å gjøre den andre lykkelig for det er hva denne personen gjør meg.
Champagnepiken Skrevet 25. september 2006 #18 Skrevet 25. september 2006 Jeg ønsker meg en mann som... * er voksen og trygg på seg selv * ikke føler seg truet av ei ambisiøs og sterk jente * ikke lar seg overkjøre av meg, han må kunne sette meg på plass * som jeg kan le sammen med. Masse! * som har orden på seg selv, yrkeslivet og økonomien sin Og i et forhold der... * vi er hverandres beste venn * vi har fantastisk fysisk kjemi * vi klarer å kommunisere både om det hverdagslige og det alvorlige * hvor det er lett å uttrykke hvor mye vi faktisk betyr for hverandre Storforlangende? Jeg? Næh, bare kvalitetsbevisst.
Top Gun Skrevet 25. september 2006 #19 Skrevet 25. september 2006 Ja, vi får håpe du finner en som er det...men husk at det fordrer at du er det for henne, ellers vil hun ikke yte. ← Helt klart.
mee mee Skrevet 25. september 2006 #20 Skrevet 25. september 2006 jeg har vært det i et par dager nå.. så må nok joine meg inne her. er ikke klar for noe nytt, men håper at jeg og xn kan finne tilbake senere.. vet ikke helt hva jeg vil ha a neste, orker ikke tenke på det..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå