Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjenner ikke til denne kjeden selv, men har hørt mye fint om den her inne, og derfor lurer jeg på hva man kan forvente av priser, kvalitet og utvalg i forhold til andre kjente kjeder?

Skrevet

Med mitt hell så har jeg sikkert flyttet "hjem" midt i mellom stavanger og bergen til Zara kommer.

men gleder meg til å se hva zara har å tilby!

Skrevet
Kjenner ikke til denne kjeden selv, men har hørt mye fint om den her inne, og derfor lurer jeg på hva man kan forvente av priser, kvalitet og utvalg i forhold til andre kjente kjeder?

Tenk H&M, kanskje en smule dyrere. Og kanskje litt mindre av de supersære klærne.

Skrevet
Tenk H&M, kanskje en smule dyrere. Og kanskje litt mindre av de supersære klærne.

Ok. Jeg får nok ta meg en visitt når det kommer vestover :)

Skrevet

Suuuupert :hoppe: Takk for opplysninga, lillesky :)

Gjest Gjest_MariT_*
Skrevet

Ikke glem mindre str ;)

Skrevet

hmm.. forstår ikke denne etusiasmen for zara egentlig.. Har aldri funnet noe spesielt der, men kanskje det ikke er min smak, eller at jeg er for "ung" til at jeg vil like noe av det :)

Skrevet

Jeg har aldri i mitt liv vært på en zara butikk, men er så nysgjerrig

Skrevet
Gleder meg allerede. :)

Gleder meg jeg også :)

Men har vel ikke de største forhåpningene om at det kommer til å skje med det første. Det gikk hvertfall utrolig lang tid fra avisene skrev at Zara skulle komme til Oslo til de faktisk åpnet. Ser liksom ikke helt hvilke lokaler i Bergen som tilfredsstiller kravene deres. Men, håper så snart at de får åpnet så fort som mulig :)

Skrevet
Ååå, men jeg vil ha i kr.sand :(

Jeg også. :tristbla:

Men dere som er på Zara i Oslo, har hysteriet lagt seg?? Er det mulig å dra dit uten å bli tråkket ned?? Eller bør jeg vente enda et par mnd før jeg tør å kikke innom??

Skrevet

Jeg er så drit lei at alltid kommer itl oslo først.

SÅ kommer til stavanger..

Å siden kr.sand er midt mellom trenger vi jo ikke en sånn butikk her.

Sånn er det med ikea værtfall.

Dessuten så vet jeg at vi ikke kommer til å få zara i kr.sand for vi har ikke noen lokale som ville passe, hvis ikke de nye kjøpesentrene som skal bygges lager det!

Og de er ikke ferdig før i 2008

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...