mee mee Skrevet 19. september 2006 #1 Skrevet 19. september 2006 jeg har ikke sett på noen uker, så lurte på om noen kan oppdatere meg hva som har skjedd i det siste i gode og onde dager, og glamour takk for svar!
Drua Skrevet 19. september 2006 #2 Skrevet 19. september 2006 Hm.. jeg så litt av Glamour i dag. Ser ut til at Brooke og Nick (er det ikke det han heter han blonde?) har vært litt romantiske, men Bridget er gravid med Nick, og dette fikk Brooke og Nick vite. Brigdet "walked in on them" når Brooke og Nick spiste romantisk middag, og ble sint - fikk ikke med meg alt, men hun dro derfra til en mørk type jeg ikke vet hva heter. Bridget gråt masse, Brooke så lei seg ut, Stephanie kjeftet på Brooke og Nick og Nick sa når han fikk vite at Bridget var gravid at "this changes everything". Thomas driver med ei jente jeg ikke vet hva heter, og Rigde og Taylor småkranglet litt om ett eller annet vedrørende en ulovlig innvandrer - muligens hun jenta som Thomas prøvde å ha seg med.
Helen Skrevet 20. september 2006 #3 Skrevet 20. september 2006 Thomas driver med ei jente jeg ikke vet hva heter, og Rigde og Taylor småkranglet litt om ett eller annet vedrørende en ulovlig innvandrer - muligens hun jenta som Thomas prøvde å ha seg med. ← Den jenta tror jeg heter Gabriela. Thomas har giftet seg med henne i hemmelighet for at hun skal få bli i landet. (jeg så litt på det når var sykmeldt for et par uker siden)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå