Gå til innhold

trenger et lite sminketips

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei

hvordan klarer dere flinke mennesker å legge maskara på undervippene? Min teknikk: tar børste forsiktig fram og tilbake (sikksakk) resultat? dårlig. vippene ser ut som edderkoppben.

Hjelp mottas med takk!

Videoannonse
Annonse
Skrevet
hei

hvordan klarer dere flinke mennesker å legge maskara på undervippene? Min teknikk: tar børste forsiktig fram og tilbake (sikksakk) resultat? dårlig. vippene ser ut som edderkoppben.

Hjelp mottas med takk!

Jeg har utrolig lange øyevipper fra naturensside..så føler ikke at jeg trenger å markere undervippene til vanlig. Men når jeg gjør det begynner jeg innerst og drar dem utover..vanskelig å forklare..men det blir sinnsykt bra resultat! Partyøyne!

Skrevet
Jeg har utrolig lange øyevipper fra naturensside..så føler ikke at jeg trenger å markere undervippene til vanlig. Men når jeg gjør det begynner jeg innerst og drar dem utover..vanskelig å forklare..men det blir sinnsykt bra resultat! Partyøyne!

ok! skal teste det ut

Skrevet

viktig at du bruker riktig mascara også..feks bruker jeg YSL til vanlig..og den blir ikke riktig på undervippene for meg..bruker cliniques nyeste der..

Skrevet
viktig at du bruker riktig mascara også..feks bruker jeg YSL til vanlig..og den blir ikke riktig på undervippene for meg..bruker cliniques nyeste der..

yes, tynn børste er vel et must?

Skrevet
Min teknikk: tar børste forsiktig fram og tilbake (sikksakk) resultat? dårlig. vippene ser ut som edderkoppben.

Nesten slik jeg gjør det og, men jeg jeg bruker i tillegg en tørr børste og greier fra innerst på undersiden og ut. Da blir det vellykket og ikke noe søl.

Skrevet

Jeg har aldri noe problem med dette. Bruker samme mascara som på vippene over øyet og børster innenfra og utover. Null problem, og jeg får superfine øyevipper. Har lange og tette vipper da, så kanskje jeg er heldig?

Skrevet
Jeg har aldri noe problem med dette. Bruker samme mascara som på vippene over øyet og børster innenfra og utover. Null problem, og jeg får superfine øyevipper. Har lange og tette vipper da, så kanskje jeg er heldig?

Jeg har også lange tette vipper, men de øverste står rett opp og de underste rett ned, slik at vippene treffer huden bak og kan sverte av litt.

Det hjelper også å tørke av børsten med papir før jeg legger på de nedre vippene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...