Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har sett flere reklamer på Tv3 om hvilke programmer som kommer nå i høst. Og det er jo bare tull!

Når man ser på de andre kanalene, er det så mange godbiter som kommer og som man kan glede seg til. Men Tv3 er jo bare håpløse. Man kan lure på hvem som sitter og velger ut hva det er de skal satse på. Vedkommende må ihvertfall ha en meget spesiell smak. Også hvis man ser tilbake, så ser man alle de totalt intetsigende programmene de har hatt:

Beverly Hills 90210

I gode og onde dager

Bundy

Den der brudeserien hvor en brud skulle finne en mann

Robinson ekspedisjonen

Og nå fortsetter det i samme gaten

Alene hjemme

Ellen DeGeneres show

Og sikker mange serier i samme stil som jeg ikke har fått med. Det er bare så utrolig dårlig!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, TV3 er ikke det helt store.

Jeg ser på Top Model, må jeg medgi. Men ellers er jeg knapt innom den kanalen. Og det er nytteløst å se film på TV3 på grunn av alle reklameavbruddene.

Gjest Norwegian Blue
Skrevet

Jeg har egnetlig aldri hatt sansen for tv3. Først nå, som 20åring, har jeg fått inn kanalen og det er jeg egentlig glad for.

Lillesøstra mi har mast om kabel tv i 10 år (vi har bare hatt nrk/tv2/tvnorge) for å få in tv3, stort pluss i boka til foreldrene mine som ikke har gitt etter. Jenta hadde ikke gjort annet en å glo på tv, hun elsker dårlige serier. Tvnorge bidrar mer en nok til det ;)

Skrevet

Det er hovedsaklig møkk på de fleste kanalene. Men noen ganger liker jeg å bade i møkka, jeg humrer f.eks. innimellom godt av Bundy.

Skrevet

Nja, jeg ser veldig mye på tv3 men jeg må innrømme at det eneste jeg MÅ ha med meg der nå er Top model. Det er veldig få gode serier de sender i høst :forvirret: Jeg er en av de som elsket Robinson og var sykelig avhengig :ler: Men jeg ser alltid på tv3 på dagtid/ettermiddagene når jeg har fri. Da synes jeg faktisk seriene de sender er ti ganger bedre enn de gamle og oppspiste episodene av "under samme tak" og "fresh prince". Ser heller Reba for 2-3 gang enn de andre for 6-7 gang :forvirret:

Skrevet
Nei, TV3 er ikke det helt store.

Jeg ser på Top Model, må jeg medgi. Men ellers er jeg knapt innom den kanalen. Og det er nytteløst å se film på TV3 på grunn av alle reklameavbruddene.

Samme her! Synes også at det er greit at de sender Alle elsker Raymond i reprise. Synes den serien er kjempebra!

Skrevet

Simpsons, da? Kongeserie! Dessuten har TV3 bra fotballsendinger.

Skrevet
The Ellen Show er faktisk veldig morsomt!  :ler:

Jeg ler meg skakk av henne. Når hu danser for eksempel, jeg ler så hjertelig. Men ser det sjelden hjemme, blir som oftest på tredemølla på spenst...

Men helt enig i at tv3 har tapt seg...

Skrevet (endret)

ja hvor ble det av felicity? og Everwood? og Once and again? *savne*

eneste som duger nå er top model og alle elsker raymond.

Endret av Murron
Skrevet (endret)

De er gode på skvip ja, men jeg skal innrømme at jeg har vært avhengig av flere av seriene de sender og har sendt. Sex og singelliv, Prison Break, My name is Earl, Top Model, kongen av Queens, for å nevne noen (noen som sa tv-slave? :ler: ) Synes disse er gode serier, jeg! Og for ikke å glemme gode gamle Oprah (som jeg ikke ser på hver dag nei, men når det passer sånn). Hadde nok ikke valgt bort tv3, nei.

Endret av Vendie
Skrevet

Wowow! Señoritas! La oss ikke glemme MacGyver. Hadde jeg vært kvinne hadde jeg sittet fastsmurt til skjermen for å beundre hockey-en hans. For å ikke snakke om den gode tiden da Walker Texas Rangers gikk, med Chuck Norris i spissen. Der har dere jaggu meg en mann! :mrgreen:

Skrevet

Og nå kom jeg også på Arkivet! :tristbla: Og den som har begynt nå: Enstemmig! :tristbla:

Det er så forferdelig! :tristbla:

Men skal innrømme at det finnes noen få gode programmer ja, Dr. Phil liker jeg. Også Prison Break + My name is Earl.

Skrevet

Æsj Arkivet er det værste programmet som noen gang har eksistert :sur: Jeg ble sinna innvendig bare av å se reklamen :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...