Gå til innhold

Klær til mannen?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor har deres forlovede funnet sine klær? Vi er på jakt, men det er ikke akkurat like godt utvalg til han som til henne :ler:

Noen tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi var innom en herrebutikk i Ski, Frank Tailor. De sa at det ikke var noen vits i å finne noe til mannen enda fordi at det ville komme så mye nye klær i mars. Så vi drar tilbake i mars. :)

Skrevet

Kan anbefale Marlens utleiesalong, hvis han skal leie! Kjempeservice! Ikke det største utvalget, kanskje, men hun skaffet det meste.

Skrevet

Min mann leide livkjole (kjole & hvitt) hos Festantrekk i Storgaten 13 i Oslo. Han ble veldig stilig! :bryllup:

Skrevet
Kan anbefale Marlens utleiesalong, hvis han skal leie! Kjempeservice! Ikke det største utvalget, kanskje, men hun skaffet det meste.

Hvor er det?

Skrevet

*noterer ned* :)

Skrevet

Min mann kjøpte "dress" på Ferner Jacobsen i Oslo. Fikk veldig bra service der og det var ikke avskrekkende dyrt. ( På herre avdelingen var servicen mye bedre enn jeg har opplevd i dameavdelingen)

Skrevet

Mannen min kjøpte fullt utstyr dvs skreddersydd dress, skreddersydd skjorte, skreddersydd vest og "slips" på Frost i Vika ved nationaltheateret. Han ble veldig flott!!

Mener å huske at han betalt ca 2.700,- for dressen, kr 700 for skjorta og kr 450 for vestog slips. Og den prisen er det jo ingenting å si noe på. :)

Se forøvrig: http://www.frostclothing.no/sider/start.htm

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...