minienthe Skrevet 19. september 2006 #1 Skrevet 19. september 2006 jeg har fått innvilget YA fra 12/9 og skal på møte med aetat den 27/9 mn hva skjer på dette møtet ? jeg har formulert argumenter og skal ha med meg tiltakskurator fra sosialkontor for å forhindre "overkjøring" så der føler jeg meg trygg. hvordan blir dette med utbetaling av penger ? jeg sender meldekort men når vil første utbetaling bli ? er det månendtlig eller to ukers utbetalingssystem ? andre tips ?
Gjest gjest1 Skrevet 19. september 2006 #2 Skrevet 19. september 2006 Utbetalingen er annen hver uke. Meldekort må sendes inn.. enten per post eller over internett. Sår iskker mere om dette på aetat sine sider..
minienthe Skrevet 19. september 2006 Forfatter #3 Skrevet 19. september 2006 det er det det ikke gjør vet at penger følger meldekort men hvordan blir dette i starten ? neste meldekort skal sendes 23 september så når etter det vil første utbetaling bli ?
Gjest Gjest Skrevet 19. september 2006 #4 Skrevet 19. september 2006 ^^3-4 dager etterpå dersom jeg ikke husker feil(jeg sendte meldekort over nett)
Gjest gjest1 Skrevet 20. september 2006 #5 Skrevet 20. september 2006 Om du tenker på hva slags penger du har krav på frem til du får levert inn første meldekort så annbefaller jeg deg å ringe dem å høre med dem. Om du feks går over fra medisink rehablitering til attføring, får du med. rehab. i påvente av første utbetalig. Men om dette ikke er tilfelle ville jeg ringt aetat så fort som mulig for å få avklart dette
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå