Gå til innhold

yrksrettet attføring - neste steg

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har fått innvilget YA fra 12/9 og skal på møte med aetat den 27/9 mn hva skjer på dette møtet ?

jeg har formulert argumenter og skal ha med meg tiltakskurator fra sosialkontor for å forhindre "overkjøring" så der føler jeg meg trygg.

hvordan blir dette med utbetaling av penger ? jeg sender meldekort men når vil første utbetaling bli ? er det månendtlig eller to ukers utbetalingssystem ?

andre tips ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Utbetalingen er annen hver uke. Meldekort må sendes inn.. enten per post eller over internett. Sår iskker mere om dette på aetat sine sider..

Skrevet

det er det det ikke gjør :(

vet at penger følger meldekort men hvordan blir dette i starten ? neste meldekort skal sendes 23 september så når etter det vil første utbetaling bli ?

Skrevet

^^3-4 dager etterpå dersom jeg ikke husker feil(jeg sendte meldekort over nett)

Skrevet

Om du tenker på hva slags penger du har krav på frem til du får levert inn første meldekort så annbefaller jeg deg å ringe dem å høre med dem. Om du feks går over fra medisink rehablitering til attføring, får du med. rehab. i påvente av første utbetalig. Men om dette ikke er tilfelle ville jeg ringt aetat så fort som mulig for å få avklart dette

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...