Gå til innhold

jeg lar meg utnytte

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_jenta_*
Skrevet

Før så fikk jeg aldri noe oppmerksomhet av gutta.

Jeg hadde fælt dårlig selvtillit, hadde dårlig klessmak og var sjenert.

Men de siste årene har jeg forandret meg mye, er frempå, kler meg bra, og ganske sexy.

Jeg får oppmerksomet av menn nå, men spiller bevisst på sexy klær.

Jeg har vel et søtt ansikt og de kroppsformene menn liker.

Så jeg får passe mye oppmerksomhet.

Jeg nyter oppmerksomheten, det er så gøy.

Men jeg lar meg utnytte.

En periode rotet jeg med en fyr jeg kjente litt. En gang hentet han en annen, og begge begynte å ta på meg, og jeg var passe full, men det var så ekkelt, jeg sa jeg ikke ville ha kameraten hans.

Heldigvis aksepterte han det, men det var vel bare flax.

Men han var kontrollerende, og gjorde som han ville med meg.

Han voldtok meg vel aldri, men når jeg hadde sex med ham kunne han ta meg bak der, mens jeg sa neinei, jeg vil ikke!

Jeg prøvde å dytte ham bort, gråt nesten for det gjorde så vondt, men han fortsatte et par minutter før han sluttet.

Men det er vel ikke voldtekt når vi allerede hadde sex?

Han pleide å dra hodet mitt bakover i håret, mens han sa at jeg var hans nå, og at han skulle ta meg hver dag.

Er i et forhold nå, og typen min utnytter meg ikke, men han "tråkker meg ned" og bestemmer alt i forholdet.

Det han liker best er at jeg har på meg sexy klær, så han ser at andre menn vil ha meg, men at han til sist er den som "eier" meg.

Jeg er redd for at han skal gjøre det slutt om jeg sier og gjør om jeg vil.

Han er veldig sikker på hvor han har meg, han liker at jeg er nede og han oppe, og er kjempe søt, så lenge dette er klart for ham, at jeg liksom er avhengig av ham.

Men hvorfor møter jeg ingen snille menn, hvorfor er alle de jeg får kontakt med kontrollerende.

Har det noe med at jeg kanskje har dårlig selvtillit ennå, og at de ser at jeg er lett å holde orden på, gjør som de vil.

Kan menn oppdage det i begynnelsen, når man blir kjent?

Jeg har aldri vært sammen med eller rotet rundt med noen rent snille gutter, som tar hensyn til meg på alle måter..

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Han voldtok meg vel aldri, men når jeg hadde sex med ham kunne han ta meg bak der, mens jeg sa neinei, jeg vil ikke!

Jeg prøvde å dytte ham bort, gråt nesten for det gjorde så vondt, men han fortsatte et par minutter før han sluttet.

Men det er vel ikke voldtekt når vi allerede hadde sex?

Hvis du sa nei, og han ikke sluttet, er det voldtekt. Helt klart.

Skrevet
Hvis du sa nei, og han ikke sluttet, er det voldtekt.  Helt klart.

Heeelt enig med cephalus!

Det har ingenting å si om dere allerede hadde sex, han tråkket over en grense han ikke burde ha tråkket over. Han burde ha akseptert at du ikke ville og sluttet.

Skrevet
Jeg er redd for at han skal gjøre det slutt om jeg sier og gjør om jeg vil.

Han er veldig sikker på hvor han har meg, han liker at jeg er nede og han oppe, og er kjempe søt, så lenge dette er klart for ham, at jeg liksom er avhengig av ham.

Det er tydelig at du ikke liker situasjonen du har havnet i og at det plager deg. Ellers ville du aldri ha spurt om vårt råd. Tenk framover i tiden, vil du være den som blir tråkket med i gjørma og bli herset med? Vil du ikke kunne si din mening i framtiden? Vil du at din mening skal gå i "glemmeboka" bare fordi du er redd for at han skal gjøre det slutt?

Jeg mener at dette er noe du absolut IKKE bør finne deg i. Det er maaange snille menn der ute som tenker på jentas beste og som kan oppføre seg!

Mange menn som kan behandle en jente slik hun fortjener det, MED RESPEKT!!!

Mitt råd til deg, dump han! Selv om det er vanskelig og tøft. Ikke la deg bli trykket ned i gjørma! Hvis han hele tiden skal ha slik kontroll, hvordan tror du at du kommer til å føle deg om noen år?

Selvsagt om du trives i rollen som underdannig, og liker at han kontrollerer deg på denne måten. Men hvis ikke, snakk med han eller løp!

Skrevet
Men hvorfor møter jeg ingen snille menn, hvorfor er alle de jeg får kontakt med kontrollerende.

Har det noe med at jeg kanskje har dårlig selvtillit ennå, og at de ser at jeg er lett å holde orden på, gjør som de vil.

Kan menn oppdage det i begynnelsen, når man blir kjent?

Jeg har aldri vært sammen med eller rotet rundt med noen rent snille gutter, som tar hensyn til meg på alle måter..

Det er ingen - hverken gutter eller jenter - som er rent snille. Men en gutt som vil respektere dine ønsker når dere er i et forhold vil typisk ha prøvd å lytte til deg også før dere ble sammen. Hvis du er sjenert og ikke tør si så mye i sjekkefasen, vil en grei fyr kanskje miste interessen eller tro at du ikke er interessert. En fyr som er mer opptatt av å "eie" deg vil muligens bli mer tent av at du ikke sier så mye.

Skrevet

Uff Uff nå blei jeg rett og slett litt sinna...

kom deg vekk fra typen din så fort som mulig!

Hvis han ikke respekterer deg så er han ikke noe å samle på.

Uansett hvor langt dere er kommer i rotinga/sex betyr et NEI et NEI

Tror at hvis du fortsetter i derre forholdet kommer det til å bli verre og du sitter igjen til slutt brukt....

Hør på ei med erfaring......

Skrevet (endret)

Hvis du bare sa nei med ord, og likevel lot han gjøre det, kan det neppe kalles voldtekt. I mine øyne vil det være en nedgradering av begrepet voldtekt.

Dessuten tror jeg du med fordel kan åpne øynene dine for andre typer menn enn de som er pågående sjekkere. Hvis det er noen trøst synes snille menn det er minst like frustrerende som deg, at du alltid ender opp med slemme menn.

Endret av Bønna
Skrevet

Er nok ikke helt tilfeldig at du ender opp med drittsekker. Du lar deg jo kontrollere. Kom deg ut av det der forholdet før det bryter deg enda mer ned!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...