Gjest Norwegian Blue Skrevet 19. september 2006 #1 Skrevet 19. september 2006 På tide å kjøpe ny foundation, og ettersom jeg ikke er særlig fornøyd med den gamle (av merke gosh), lurer jeg på om noen kan anbefalle noen andre typer? Jeg har ganske store, synlige porer og litt rødlig hud. Vil ikke ha en foundation som er tykk i konsistens, det skal bare være til hverdagsbruk. Helst noe ala fuktighetskrem med litt farge i. Også må det ikke være så dyrt Jeg ser at mineralfoundation blir rost op i skyene her på forumet, men de koster etter sigende skjorta, desverre. Og så opptatt av ansiktet mitt er jeg rett og slett ikke, at jeg vil bruke så mye penger på det Takk for svar
FashionySara Skrevet 19. september 2006 #2 Skrevet 19. september 2006 selv bruker jeg bare MAC, Ysl og Lauder foundation..men veninnen min er veldig glad i ISADORAS spray on..den skal visst være bra! Men det er igjen veldig viktig å fukte huden før man tar på foundation, spesielt når man er 30+.
Gjest Gjest Skrevet 19. september 2006 #3 Skrevet 19. september 2006 Purelux mineralsminken er billig den. 1 dollar for prøver, og tror det er 10 dollar for en STOR boks.
Gjest Norwegian Blue Skrevet 19. september 2006 #4 Skrevet 19. september 2006 Purelux mineralsminken er billig den. 1 dollar for prøver, og tror det er 10 dollar for en STOR boks. men blir det ikke en del i porto da? Hvordan "funker" mineralsminke egentlig, har bare brukt flytende foundation før. Men det er igjen veldig viktig å fukte huden før man tar på foundation, spesielt når man er 30+. Er bare 20år, men fukter i vei for det
Gjest Gjest Skrevet 19. september 2006 #5 Skrevet 19. september 2006 men blir det ikke en del i porto da? Hvordan "funker" mineralsminke egentlig, har bare brukt flytende foundation før. Er bare 20år, men fukter i vei for det ← Neida, mener det var 5 dollar (litt over 30 kr) når jeg bestillte. Fungerer som vanlig pudder. Jeg bruker børste fra bodyshop (kjøpte før de solgte seg til loreal, nå hadde jeg nok vurdert eccobella. Men bodyshop er i det minste pelsfri) og børster i vei. Går raskt og fint etter jeg lærte meg å ta lite nok på børsten.
FashionySara Skrevet 19. september 2006 #6 Skrevet 19. september 2006 men blir det ikke en del i porto da? Hvordan "funker" mineralsminke egentlig, har bare brukt flytende foundation før. Er bare 20år, men fukter i vei for det ← bra! Veldig bra! Men spesielt viktig for aldrende hud!
Gjest Norwegian Blue Skrevet 19. september 2006 #7 Skrevet 19. september 2006 Ok, takk for svar Tror jeg skal driste meg til å prøve, selv om jeg er litt skeptisk til pudder. Sitter å titter på siden nå, er det Original Foundation som anbefalles? Tenkte å bestille noen prøver, er litt usikre på hvilkene for det er litt vanskelig å se på nettet. Hva passer for tja, typisk nordisk hud? Er jeg "cool" hudtype? Hm, det finnes gjerne andre tråder om dette, får sjekke mer imorgen, nå er jeg trøtt som en potet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå