Labomba_83 Skrevet 19. september 2006 #1 Skrevet 19. september 2006 Er bare nyskjerrig på hvordan gutter og jenter ser på det å bli kysset etter at partneren har utført oralsex.
Gjest Norwegian Blue Skrevet 19. september 2006 #2 Skrevet 19. september 2006 Tenker ikke over det, så har mao ingenting i mot det :o)
Gjest Gjesta Skrevet 19. september 2006 #3 Skrevet 19. september 2006 Gitt at det var meg hun ga en blowjob, er det helt greit.
Gjest gjesta Skrevet 19. september 2006 #4 Skrevet 19. september 2006 Oralsex er ofte en del av forspillet. For meg hadde det vært totalt turnoff dersom mannen hadde nektet å kysse meg etter at jeg hadde sugd ham. Det samme gjelder ved blowjobs.
Gjest Gjest Skrevet 19. september 2006 #5 Skrevet 19. september 2006 Oralsex er ofte en del av forspillet. For meg hadde det vært totalt turnoff dersom mannen hadde nektet å kysse meg etter at jeg hadde sugd ham. Det samme gjelder ved blowjobs. ← Har jeg misforstått noe?
Gjest Gjest Skrevet 19. september 2006 #6 Skrevet 19. september 2006 Kan ikke stemme her når jeg ikke er registrert, men jeg er kvinne, og har ikke noe i mot det. Virker som samboeren har samme syn, med tanke på at han drar meg opp for å kline etter han har kommet i munnen på meg. (Har spurt om det er noe han gjør for min del, for om det er det så er det ikke nødvendig, men det er visst noe han liker. Så da protesterer ikke jeg )
Gjest gjesta Skrevet 20. september 2006 #7 Skrevet 20. september 2006 Har jeg misforstått noe? ← Var kanskje litt trøtt i går Skal forklare litt bedre. Tenkte på at i forbindelse med forspill så suger man ikke partneren til utløsning. En blowjob er å ta den helt ut, gi mannen en orgasme og svelge sæd. Noen menn liker aboslutt ikke at du kysser dersom du har hatt sæd i munnen, men at det er ok dersom du bare har p**** i munnen en stund.
flopp Skrevet 20. september 2006 #8 Skrevet 20. september 2006 Jeg må si at jeg er ikke særlig ivrig på å kline når han har barten full av mine safter
aline Skrevet 20. september 2006 #9 Skrevet 20. september 2006 må klines selv om vi har utført oralt på hverandre ja. klining er viktig, samme er oralsex, og det er jo bare oss selv.
Gjest Gjest Skrevet 20. september 2006 #10 Skrevet 20. september 2006 Ikke noe kult å kline med kona hvis hun har min sæd i munnen. Ikke fordi sæden er ekkel, men fordi hjernen min kobler HELT ut etter utløsning. Er da ikke klar for mer sex.
Gjest Søt Skrevet 20. september 2006 #11 Skrevet 20. september 2006 (endret) Jeg tenker ikke over det egentlig jeg... men første gang jeg ble slikket, så gikk kjæresten min og vasket munn etterpå.. Syns DET er verre enn å kline etter munnsex! Helt naturlig! Kan forstå at noen syns det er litt rart, men ikke hjemme hos oss Han kommer aldri i munnen min heller... Endret 20. september 2006 av Søt
Gjest Miss_alexandria Skrevet 21. september 2006 #12 Skrevet 21. september 2006 Jeg pleier å bøye meg bort til ham med verdens største glis etter han har kommet ett visst sted på meg og prøver å kysse ham på munnen...men han bare skyver meg vekk og vi ler...men det hender noen ganger at han kysser meg på munnen rett etter han har kommet der...
Gjest Gitte i.i Skrevet 21. september 2006 #13 Skrevet 21. september 2006 Jeg pleier å bøye meg bort til ham med verdens største glis etter han har kommet ett visst sted på meg og prøver å kysse ham på munnen...men han bare skyver meg vekk og vi ler.. ← Samma gjør kjæresten min. Tror han er redd for sin egen sperm gitt...
Gjest Gjesta Skrevet 21. september 2006 #14 Skrevet 21. september 2006 Verken jeg eller kjæresten har problemer med det.
Trampe Skrevet 21. september 2006 #15 Skrevet 21. september 2006 Har null problemer med det. Jeg elsker å kline, og det hadde forstyrret meg om mannen gikk for å vaske munnen etter oralsex... og hadde han ikke klint med meg hadde han ikke fått seg noe!
FantasDick Skrevet 29. september 2006 #16 Skrevet 29. september 2006 Jeg synes det er deilig å kline med partneren rett etter at han har slikket meg.. Tenner på smaken av meg selv. Synes også det er litt turn-on hvis vi kliner rett etter at jeg har sugd han.
Gjest Alyx Skrevet 29. september 2006 #17 Skrevet 29. september 2006 Jeg liker det. Det viser at vi ikke synes at ekstrem nærhet er noe som er ekkelt
Gjest Gjest_flower_* Skrevet 14. oktober 2006 #18 Skrevet 14. oktober 2006 Jeg synes det er deilig å kline med partneren rett etter at han har slikket meg.. Tenner på smaken av meg selv. Synes også det er litt turn-on hvis vi kliner rett etter at jeg har sugd han. ← signerer
PoolBoy Skrevet 14. oktober 2006 #19 Skrevet 14. oktober 2006 Nei søren heller! Vi menn tenner på at dere strekker dere så langt som å smake på/svelge våre små frosketroll, selv om vi selv finner dem kvalmende Er jo helt homo å smake på sin egen sæd...tror jeg blir uvel...
sextroll Skrevet 14. oktober 2006 #20 Skrevet 14. oktober 2006 går heilt fint det. Ser ikke noe problem med det.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå