Gå til innhold

sko til kjolen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kunne dere hjelpe meg med å finne noen linker til ulike sko, er nemlig på jakt etter sko, gjerne høye og stilige! Vil nemlig ikke ha slike tradisjonelle sko man finner i bryllupssalongene!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kjøpte sko på Lillevinkel i Oslo. merket var Biviel, men jeg finner ikke noe hjemmeside. Jeg fant heller ikke sko på noen av brudesalongene som jeg likte, men disse passet utmerket til kjolen og jeg kan bruke dem til andre antrekk. Jeg hadde en rembo styling kjole...

Skrevet

Tja, du kan jo titte litt på www.dyableshoestore.com. Der var det en del fine sko, og ikke så vanlige. Selv kjøpte jeg mine på ebay, fra dyabledeals. De er heller ikke vanlige. :)

Skrevet

på brudekammerset i Horten prøvde jeg noen fantastiske gullsko, men jeg synes ikke de passet så veldig godt til kjolen - men flotte var de!

Skrevet (endret)

Jeg skal kjøpe fra butikken Victori@ linket til. (Kjenner ei i USA som skal sende dem hit for meg for de sender ikke til Norge.)

Jeg skal ha disse: Bilde av mine superkuule sko ;)

Endret av *Emma*
Skrevet
Jeg kjøpte sko  på Lillevinkel i Oslo. merket var Biviel, men jeg finner ikke noe hjemmeside. Jeg fant heller ikke sko på noen av brudesalongene som jeg likte, men disse passet utmerket til kjolen og jeg kan bruke dem til andre antrekk. Jeg hadde en rembo styling kjole...

www.lillevinkelsko.no

Skrevet
Jeg skal kjøpe fra butikken Victori@ linket til. (Kjenner ei i USA som skal sende dem hit for meg for de sender ikke til Norge.)

Jeg skal ha disse: Bilde av mine superkuule sko ;)

ååå de var fine!!!

Skrevet
www.lillevinkelsko.no

å... så mange kule sko, kanskje ikke sesongen for pensko, men akk så mange andre kule sko!!! :)

Skrevet

Hallo... Jeg har høye knallrøde støveletter. Kjøpt på Eurosko i fjor høst... gleder meg vilt til å få bruke de etterpå :klappe:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...