Kath Skrevet 19. september 2006 #1 Skrevet 19. september 2006 Kunne dere hjelpe meg med å finne noen linker til ulike sko, er nemlig på jakt etter sko, gjerne høye og stilige! Vil nemlig ikke ha slike tradisjonelle sko man finner i bryllupssalongene!
Gjest Gjest Skrevet 19. september 2006 #2 Skrevet 19. september 2006 Jeg kjøpte sko på Lillevinkel i Oslo. merket var Biviel, men jeg finner ikke noe hjemmeside. Jeg fant heller ikke sko på noen av brudesalongene som jeg likte, men disse passet utmerket til kjolen og jeg kan bruke dem til andre antrekk. Jeg hadde en rembo styling kjole...
Victori@ Skrevet 20. september 2006 #3 Skrevet 20. september 2006 Tja, du kan jo titte litt på www.dyableshoestore.com. Der var det en del fine sko, og ikke så vanlige. Selv kjøpte jeg mine på ebay, fra dyabledeals. De er heller ikke vanlige.
marsy Skrevet 20. september 2006 #4 Skrevet 20. september 2006 på brudekammerset i Horten prøvde jeg noen fantastiske gullsko, men jeg synes ikke de passet så veldig godt til kjolen - men flotte var de!
*Emma* Skrevet 20. september 2006 #5 Skrevet 20. september 2006 (endret) Jeg skal kjøpe fra butikken Victori@ linket til. (Kjenner ei i USA som skal sende dem hit for meg for de sender ikke til Norge.) Jeg skal ha disse: Bilde av mine superkuule sko Endret 20. september 2006 av *Emma*
Gjest Kitten Skrevet 20. september 2006 #6 Skrevet 20. september 2006 Jeg kjøpte sko på Lillevinkel i Oslo. merket var Biviel, men jeg finner ikke noe hjemmeside. Jeg fant heller ikke sko på noen av brudesalongene som jeg likte, men disse passet utmerket til kjolen og jeg kan bruke dem til andre antrekk. Jeg hadde en rembo styling kjole... ← www.lillevinkelsko.no
Kath Skrevet 20. september 2006 Forfatter #7 Skrevet 20. september 2006 Jeg skal kjøpe fra butikken Victori@ linket til. (Kjenner ei i USA som skal sende dem hit for meg for de sender ikke til Norge.) Jeg skal ha disse: Bilde av mine superkuule sko ← ååå de var fine!!!
Kath Skrevet 20. september 2006 Forfatter #8 Skrevet 20. september 2006 www.lillevinkelsko.no ← å... så mange kule sko, kanskje ikke sesongen for pensko, men akk så mange andre kule sko!!!
minemor Skrevet 20. september 2006 #9 Skrevet 20. september 2006 Hallo... Jeg har høye knallrøde støveletter. Kjøpt på Eurosko i fjor høst... gleder meg vilt til å få bruke de etterpå
Kath Skrevet 21. september 2006 Forfatter #11 Skrevet 21. september 2006 www.mayasko.com ← Tusen takk for linken!!! Så utrolig mange kule sko!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå