Siam Skrevet 19. september 2006 #1 Skrevet 19. september 2006 Av mine venner som har to barn er det nesten ingen som har en av hvert kjønn. De fleste har enten to jenter eller to gutter. Er det sånn i "det virkelige livet" også? Så dere som har to barn, hvilke kjønn har dere?
Helen Skrevet 19. september 2006 #3 Skrevet 19. september 2006 Jeg har 3 barn, men de to første er jente og gutt så jeg krysset av på det, for jeg hadde jo en av hver før jeg fikk minstemann
Gjest Gjest_Marthe_* Skrevet 19. september 2006 #4 Skrevet 19. september 2006 Jeg er stolt og lykkelig mor til to tenåringsgutter men er ikke registrert, så jeg får ikke stemt.
Gjest Madeline Skrevet 19. september 2006 #7 Skrevet 19. september 2006 Jeg har 3 barn, men krysset av for "en av hver" siden den første er en gutt og de to neste jenter.
Gjest Gjest Skrevet 20. september 2006 #13 Skrevet 20. september 2006 2 jenter. Får ikke stemt. Det er slik i vår omgangskrets også, at de fleste får barn av samme kjønn.. Det var da ikke slik da vi var små?
la Flaca Skrevet 20. september 2006 #14 Skrevet 20. september 2006 Jeg har en av hver! Men kjenner vel egentlig til flest familier med søsken av samme kjønn.
Gjest Primula Skrevet 20. september 2006 #15 Skrevet 20. september 2006 To jenter her ja. Og vi kjenner maaaange som har to eller tre jenter.
Plonk Skrevet 21. september 2006 #16 Skrevet 21. september 2006 Vi har én jente og vil gjerne at nestemann skal være en gutt. I vår omgangskrets og familie har alle som har to barn, greid å få en av hver, så vi tenker at rent statistisk er det helt umulig at vi skal greie det samme...!
Gjest Gjest Skrevet 21. september 2006 #17 Skrevet 21. september 2006 Av mine venner som har to barn er det nesten ingen som har en av hvert kjønn. De fleste har enten to jenter eller to gutter. ← Leste en plass at det var 70% sjanse for at nr 2 var av samme kjønn som førstemann. Vet ikke om det er sant, jeg tilhører i så fall mindretallet og har en av hver. nero
Elodi Skrevet 22. september 2006 #18 Skrevet 22. september 2006 Jeg krysset en av hver selv om jeg har 3 barn. Mine er i rekkefølgen jente,gutt,jente
Leanne Skrevet 23. september 2006 #19 Skrevet 23. september 2006 Leste en plass at det var 70% sjanse for at nr 2 var av samme kjønn som førstemann. Vet ikke om det er sant, jeg tilhører i så fall mindretallet og har en av hver. ← Det er jo slik at mange menn har flere sædceller av det ene kjønnet.. Derfor er det større sjanse for å få to av samme kjønn. Men på den andre side, jente sædceller lever lengst.. Har man sex 4-5 dager før eggløsning har alle gutte sædcellene død, og kun en jente sædcelle er tilstede for å befrukte egget. Har man derimot sex rundt eggløsning, så svømmer gutte sædcellene raskest.. Vi har ei jente og venter sannsynligvis en liten i februar Så jeg krysset av på en av hver, selv om det ikke er helt 100% sikkert.. de kan jo se feil på UL, men jeg tror nok det er en liten gutt for jeg vet at han ble til da vi feiret 1års bryllupsdag
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå