Gå til innhold

Underskjørt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har kjøpt denne kjolen fra St Patrick, modell Dacio (nederst til høyre) Jeg er så usikker på om jeg skal ha underskjørt? Vil helst ikke at kjolen skal bli for "stor" nede... men er det mest praktisk med underskjørt??

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg har kjøpt denne kjolen fra St Patrick, modell Dacio (nederst til høyre) Jeg er så usikker på om jeg skal ha underskjørt? Vil helst ikke at kjolen skal bli for "stor" nede... men er det mest praktisk med underskjørt??

Jeg henger meg på denne :)

Skrevet

litt underskjørt må du ha, ellers så henger ikke stoffet pent, og er ubehagelig å gå med (med mindre det er sydd inn underskjørt i kjolen da). hvor mye underskjørt du skal ha det ser du best når du får prøvd. Har du bestilt den via en butikk? i såfall så prøver du den med underskjørt der, og bestemmer deg for hvor mye du vil ha.

Skrevet

og har du ikke underskjørt vil det være en "risiko" for at kjoleskjørtet skal havne mellom beina dine når du går/sitter, og det er ikke vakkert på en brudekjole, synes jeg

Skrevet

Det er underskjørt i kjolen, og ett lag med tyll før selve kjolen ytterst... glemte å vandre litt frem og tilbake når jeg prøvde den for å se om det gikk fint uten ekstra underskjørt. Har hørt at det kan være greit med underskjørt m/ 1 ring for å få nok benplass når en går....?

Skrevet
Det er underskjørt i kjolen, og ett lag med tyll før selve kjolen ytterst... glemte å vandre litt frem og tilbake når jeg prøvde den for å se om det gikk fint uten ekstra underskjørt. Har hørt at det kan være greit med underskjørt m/ 1 ring for å få nok benplass når en går....?

min kjole har først et lag tyll, deretter et tynt glatt lag også skjørtet. A-form på skjørtet. Jeg ble anbefalt et underskjørt med flere lag (ingen ring nederst) med a-form. det gjorde ikke skjørtet stort for det hang rett ned over hoftene og skrådde først ut helt nederst. Det var også veldig behagelig å ha på seg.

har sett lignende underskjørt på lilly.dk blant annet.

kjøpte ikke underskjørt på salongen for jeg skal se om jeg finner noe på salg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...