Gjest Gjest_Mandy_* Skrevet 19. september 2006 #1 Skrevet 19. september 2006 Er det noe mulighet for å få lengre hår med vitaminer eller noen medisiner? Jeg har veldig lyst på lengre hår, men jeg har ikke lyst til å sette i extentions siden håret mitt er veldig tynt. Noen triks til hvordan håret vokser fortere? Kanskje, enormt fort
Tristessa Skrevet 19. september 2006 #2 Skrevet 19. september 2006 B-vitaminer skal være bra for hårveksten. Tar B-vitamin fast nå, og i en tidligere periode da jeg tok tilskudd kommenterte frisøren hvor vanvittig tykt håret mitt var blitt ved røttene.
manducabulla Skrevet 19. september 2006 #3 Skrevet 19. september 2006 men det hjelper jo ikke på lengen sånn.. fort
Gjest Gjest Skrevet 19. september 2006 #4 Skrevet 19. september 2006 da jeg endelig bestemte med for å spare til langt gikk det overraskende fort. etter ett år hadde jeg faktisk langt hår, mye lengre enn jeg hadde håpet på... så begynn å spar du!!
Ciara Skrevet 20. september 2006 #6 Skrevet 20. september 2006 Du kan jo prøve Hår-pantoten (tror jeg det heter). Det er vitaminpiller som fås på helsekost. Skal inneholde alt håret trenger.
Gjest lengre hår Skrevet 9. juli 2008 #7 Skrevet 9. juli 2008 hei! jeg er en jente fra afrika. jeg har merket at håret ikke vokser mer. jeg har håret til nakken og det er for kort for meg. jeg bruker relaxer hvert 3-4 mnd fordig jeg har veldig stort hår som er vanskelig og gre og tørt hode bunn som flasser av selv rett etter jeg har vasket håret. :gråte: jeg lurer på om det finnes noe tips som ikke koster en formue. så jeg kan la håret våkse fortere enn det gjør nå. pliiiis svar
Gjest Gjest Skrevet 10. juli 2008 #8 Skrevet 10. juli 2008 Beste tipset som finnes er å stelle det godt. Mindre slitasje gjør at du får full nytte av de centimeterene som faktisk kommer. Naturbørster, balsam, strikk uten metalting, ikke gre det når det er vått, sett det opp når det er mye vind slik at du ikke får så mye floker (når du må gre dem ut ødelegger du mye), ungå mye sol, godt kosthold, ikke farg håret eller blek det osv. Det finnes ingen mirakelkurer for at hår skal gro super raskt. Punktum finale.
Tonjen Skrevet 18. juli 2008 #9 Skrevet 18. juli 2008 B-vitaminer er godt for hud, hår og negler. Tror det kan hjelpe. Jeg har ei veninne som pleier å ha shampoo me hvitløk i håret i en uke og deretter skylle det ut. Det virket på henne..
Gjest Gjest Skrevet 18. juli 2008 #10 Skrevet 18. juli 2008 hei! jeg er en jente fra afrika. jeg har merket at håret ikke vokser mer. jeg har håret til nakken og det er for kort for meg. jeg bruker relaxer hvert 3-4 mnd fordig jeg har veldig stort hår som er vanskelig og gre og tørt hode bunn som flasser av selv rett etter jeg har vasket håret. :gråte: jeg lurer på om det finnes noe tips som ikke koster en formue. så jeg kan la håret våkse fortere enn det gjør nå. pliiiis svar Hvis du er av afrikansk opprinnelse, kan det faktisk være genene dine som gjør at du ikke får lenger hår. (Dvs, dette gjelder egentlig for alle mennesker, men jeg tror afrikanere merker det raskere) Det har seg nemlig slik at alt hår vokser til en bestemt lengde - og ikke lenger - uansett hvor mye man prøver. (Tenk bare på håret på resten av kroppen, det stopper jo å vokse etter hvert (heldigvis), man får jo ikke meterlangt hår på armer, legger etc.) En del afrikanere sliter med at håret ikke vil vokse seg spesielt langt. Jeg aner ikke hvorfor, men kanskje det kan ha vært klimaet som har bidratt til denne "funksjonen"? Langt hår i varmende sol = forferdelig varmt, kort hår i varmen = mer behagelig? Liksom kroppens egen mekanisme mot å bli overopphetet?
Gjest eks-afro Skrevet 8. november 2009 #11 Skrevet 8. november 2009 Hei...Jeg pleide og å relax håret mitt før. Men ikke så åfte vis du kutter ned mengden og tar det heller vært halv år. Så vil håret ditt bli mye mere sunnere. Det vil ikke være superglatt men det vil bli mye bedre. Og når du først har kuttet relaxig kan du begynne å spise b-vitaminer og masse sundt.. prøv ølgjær?...har ikke prøvd det men det skal funke men du kan jo stå på hode i 2 min vær dag eller du kan bøye deg frem slik bare at hode er nede:P...men prøv dette og du vil få mye finere hår..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå