Gå til innhold

Øyekrem for oss i tjueårene?

Anbefalte innlegg

Gjest Summertime
Skrevet

Jeg har lest at man bør begynne med en øyekrem eller i det minste en fuktighetskrem rundt øynene rundt midten av tjueårene - og dit er jeg kommet nå. Jeg vil jo gjerne gjøre det jeg kan for å forebygge rynker, jeg har altså tro på at det er mulig å gjøre det så lenge man begynner før rynkene begynner å dukke opp.

Har dere prøvd noen gode øyenkremer som virker avkjølende og deilig på huden rundt øynene, og som faktisk motvirker rynker?

Håper dere har noen anbefalinger til meg :klem:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Clinique har en god øyekrem som heter All about eyes. Den er lett og geleaktig i konsistensen.

Skrevet

de anbefaler nå å bjunne med øyenkrem helt ned i 16-18 års alderen, så her er det bare til å begynne.. Jeg bruker også den nevnte kremen ovenfor..

Skrevet (endret)
Clinique har en god øyekrem som heter All about eyes. Den er lett og geleaktig i konsistensen.

Denne er super! Den har også god effekt på poser under øynene. Den er deilig avkjølende på, helt perfekt om du er like morratrøtt som meg ;)

(og jeg er fortsatt i 20 årene - i alle fall noen måneder til :sjarmor: )

Endret av Jerle
Skrevet

jeg bruker en fra chanel mot mørke ringer, den er mest akutell for meg. den rulles forsiktig på, mild avkjølende og god :) men clinique sin er også bra!

Skrevet

Jeg bruker Matis sin øyegele om dagen, den er mot mørke skyger, linjer og hevelser (kjempefin mot trøtte øyne og fin under makeup!) og Øyekremen om kvelden. Den gir masse fukt og næring. Anbefales!

Skrevet

Jeg bruker en øyebalsam fra dr. hauscka. Den er litt klissete, så du blir litt blank under øynene med en gang. Men huden under øynene er myk og fin, de mørke ringene hjelper den da ikke på.

Dessuten er den balsamen super til å bruke på øyenbrynene - forme de så hårene legger seg der du vil.

Skrevet (endret)

Denne er super! Den har også god effekt på poser under øynene. Den er deilig avkjølende på, helt perfekt om du er like morratrøtt som meg ;)

(og jeg er fortsatt i 20 årene - i alle fall noen måneder til  :sjarmor: )

Jepp , er hekta, jeg jobber veldig mye, og sover ikke så bra noen ganger, denne kremen er flott slik at det ikke blir nor brune ringer under øynene. Flott under consiler oxo, fuktig og myk.

Endret av M.P
Skrevet

Er denne, altså Cliniques' All about eyes, også forbyggende mot linjer/rynker?

Skrevet

Jeg bruker ikke øyekrem, men jeg har hatt Helena Rubinstein Force-C. Den lukter nydelig, har gele/krem-konsistens og er fin til trette øyne.

Når det gjelder forbygging av rynker så tror jeg ikke på noe vidunderprodukt. Her er gener, en god fuktighetskrem og en sunn livsstil de viktigste faktorene.

Skrevet
Er denne, altså Cliniques' All about eyes,  også forbyggende mot linjer/rynker?

Det samme lurer jeg også på.

inneholder clinique gode ingredienser egentlig?

lurer på om jeg er for ung til å bruke md-formulations sin øyekrem?

jeg har poser og "trøtte" øyne. ingen rynker enda men vil forebygge.

Skrevet

Clinique all about eyes:

A lightweight hydrating eye cream/gel

Instantly eliminates the appearance of fine lines

Helps reduce the puffiness & dark circles

Incredibly holds eye makeup in place

Leaves skin looking younger & firmer

Suitable for all skin types

Dette er produktinfoen som står på strawberrynet

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...