Gå til innhold

Utroskap

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvor går grensen for å være utro..?

Klining ? Suging ? Samleie ?

Og når kan man forlange skilsmisse pga. "utroskap?" Jeg mener det er stor forskjell på å ha en hemmelig elsker(inne) i 6 måneder, fremfor en one-night stand i fylla..

Jeg synes ikke man skal bryte opp en familie fordi den ene har vært dum/utro en gang. Det er så mye av det likevel, som ikke oppdages.

Hva synes dere ?

Videoannonse
Annonse
Gjest Bjørnsdatter
Skrevet

Alt man ikke ville gjort så partneren så det, anser jeg for å være utroskap.

Om det er nok til å avslutte forholdet, må vurderes i hver enkelt sak.

Gjest Madam Felle
Skrevet
Alt man ikke ville gjort så partneren så det, anser jeg for å være utroskap.

Om det er nok til å avslutte forholdet, må vurderes i hver enkelt sak.

Helt enig, og jeg hadde avsluttet ofrholdet om han valgte å være utro. Selv om han bare klinte med en annen, for da har han tatt sitt valg og det er å ikke være sammen med meg.

Skrevet
Helt enig, og jeg hadde avsluttet ofrholdet om han valgte å være utro. Selv om han bare klinte med en annen, for da har han tatt sitt valg og det er å ikke være sammen med meg.

Madam Felle: Skal du skille deg fra fyren din fordi han klinte (!) med en annen ??

Jeg forstår at du ikke har barn, for da kan du ikke ta så lettvinte valg.

Skrevet

Nok en slik diskusjon. Spør ektefellen din hva vedkommende mener er utroskap. Det er det som er viktig i ditt tilfelle, ikke hva vi her på KG mener....

Skrevet

Barn eller ei, dette handler om tillit. Og jeg er person som gir en sjanse når det kommer til tillit. Jeg er så pass bra dame at jeg fortjener en som ikke roter rundt med andre damer, uansett om det er klining, knulling etc.

Hadde gått på dagen. Tilgivelse vet jeg at han aldri kunne fått, og da er det ikke rettferdig fra min side å gi ham en ny sjanse heller.

Skrevet

Jeg mener det er flere grenser:

- Når man blir følelsesmessig involvert i en annen person

- Ved klining / berøring på en seksuell måte

- Cybersex

Det er selvsagt forskjell på one-night-stand og elsker!

One-night-stand kan tilgis, men elsker - NO WAY!

Skrevet

Ting jeg ikke ville gjort med mamma, eller med mamma tilstede anser jeg som utroskap...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...