Mira79 Skrevet 24. januar 2003 #21 Del Skrevet 24. januar 2003 MANGE menn stod tydeligvis bakerst i køen når dette ble utdelt. Og jeg mener grunnen til at de tisser stående er fordi de tror de er så treffsikre, noe de slett ikke er. SÅ en oppfordring til alle menn som ikke har denne evnen; sett dere ned eller tørk opp etter dere. Noen som har vasket ett herretoalett? Sier ikke mere jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
susann Skrevet 24. januar 2003 #22 Del Skrevet 24. januar 2003 Helt enig Mira79! har vasket for et renholdsfirma, oppdraget var på en arbeidsplass uten kvinner, men med 20-30 mannfolk som jobbet fra 05:30-22:00..... Vasket en gang i døgnet... kunne vært vasket hver time.... Hvorfor er menn så grisete egentlig?? Har det noe med den hjernen de mangler å gjøre?? Det er jo faktisk ikke så veldig vanskelig å sette seg ned, og så TØRKE seg med PAPIR (dere vet, menn, den rullen som pleier å være i nærheten av toalettet..)... men det var vel dette med simultankapasiteten da... :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kevin Skrevet 24. januar 2003 #23 Del Skrevet 24. januar 2003 Har dere sett de gutta som sitter når de pisser, ville dere nok vært fornøyd med litt søl uansett, tror jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå