Gjest Gjest Skrevet 19. september 2006 #1 Skrevet 19. september 2006 Heisann Ville dere blitt sammen med ekse`n selv om han hadde gjort det slutt to ganger tidligere?? Sier han angrer veldig! Forvirret........
Gjest Norwegian Blue Skrevet 19. september 2006 #3 Skrevet 19. september 2006 (endret) Ville dere blitt sammen med ekse`n selv om han hadde gjort det slutt to ganger tidligere?? Jeg ville ikke gjort det. Eksen min slo opp for to måneder siden. Den første måneden etterpå var jeg helt klar til å ta ham i mot med åpne armer skulle han komme krypende og angrende, men ikke nå lenger. Har tenkt masse og funnet ut at jeg egentlig ikke har lyst å være sammen med ham, mest fordi han var så ustabil, var liksom ikke 100% med den siste tida. Har ikke lyst å være sammen med noen som ikke er sikker på om de lyst å være sammen med meg eller ikke, for å si det sånn. Endret 19. september 2006 av Norwegian Blue
Gjest squeeky Skrevet 19. september 2006 #4 Skrevet 19. september 2006 Da er svaret enkelt: NEI! Ikke la eksen din tråkke på deg ved å såre deg gang på gang. Om han allerede har dumpet deg to ganger, så er han ikke noe å ta vare på. Du sier selv at du ikke vil være sammen med han mer, så da synes jeg at du skal følge den magefølelsen. Det er plenty fisk i havet La ham være ute i kulden. Han gav slipp på noe fint, han får slite med det. Lev livet og finn deg en som du kan elske 100% som du ikke er usikker på, og som aldri ville finne på å dumpe deg
Gjest gjesta Skrevet 19. september 2006 #5 Skrevet 19. september 2006 Nei, jeg holdt på å gå i den fella en gang, og jeg er glad for at jeg sparte meg for nok et nederlag.. Hvis han allerede har slått opp to ganger før, er han virkelig noe å samle på? Hvorfor skulle han ikke dumpe deg den tredje gangen? Hvorfor har han måttet ha to forsøk på å finne ut at han angrer? Jeg ville ikke ha blitt sammen med han igjen iallefall..
Gjest Norwegian Blue Skrevet 19. september 2006 #6 Skrevet 19. september 2006 Angrer på hva???? Bare sånn for å oppklare, svarte jeg ikke på det spørsmålet, jeg vet ikke hva TS eks angrer på Mitt innlegg var bare min erfaring og konklusjon på det TS går igjennom.
Gjest Norwegian Blue Skrevet 19. september 2006 #8 Skrevet 19. september 2006 Helt i årning, jeg som bare svarer i hytt og pine. Fikset på det nå
AlmaCity Skrevet 19. september 2006 #9 Skrevet 19. september 2006 Been there, done that! Vi ble sammen igjen vi. Og så ble det slutt (han slo opp!) Gjett hvem som angrer igjen da??
Gjest Gjest Skrevet 20. september 2006 #10 Skrevet 20. september 2006 Komme an på hvorfor det ble slutt. Er grunnen til det borte (avstand, sykdom, andre personer osv), så hadde jeg kanskje vurdert det. Men om det var personligheter som ikke klaffet i utgangspunktet, så nei.
Samantha Skrevet 20. september 2006 #11 Skrevet 20. september 2006 Nei. Det er en grunn til at det vart slutt dei to gangane.... Eg har virkelig ikkje trua på å drive og fikse forhold. Viss det først har gått til h#¤#¤#, så har det gjort det.
Ciara Skrevet 20. september 2006 #12 Skrevet 20. september 2006 Jeg ville ikke tatt sjansen. Det har blitt slutt to ganger før, og da synes jeg det høres usannsynlig ut at det skal fungere denne gangen.
Gjest Gjest_anne_* Skrevet 21. september 2006 #13 Skrevet 21. september 2006 Nå kommer jeg til å skille meg litt ut her, men......det kommer ann på. Jeg og samboeren hadde et turbulent år, hvor vi var mye frem og tilbake. Nå har vi det kjempe fint sammen. Det komer vel litt ann på hvorfor han gjorde det slutt to ganger. Og hvor godt du kjenner han? Det var hardt da det stod på, og ingen skjønte meg, men jeg angrer ikke nå. Og det er ikke rart de ikke skjønte meg, for de visste jo ikke alt jeg visste, men det skulle de heller ikke, det var privat. Så det finnes vel ikke noe kategorisk ja / nei svar her, man må jo vite bakgrunnen før man kan dømme.....
Gjest gjest1 Skrevet 21. september 2006 #14 Skrevet 21. september 2006 Neppe. Isåfall skulle jeg hatt en særdeles god forklaring på hva som var så annerledes denne gangen.
Arwen Skrevet 21. september 2006 #15 Skrevet 21. september 2006 Det har vært slutt mellom meg og mannen en gang (for mange år siden) veldig glad for at vi ble sammen igjen
Gjest Mrs. Potter Skrevet 21. september 2006 #16 Skrevet 21. september 2006 Jeg ville ikke gjort det. Eksen min gjorde det slutt med meg i hytt og pine. 3 ganger gikk han fra meg før jeg fikk nok vett i skallen til å gi blanke i han. Gjett hvem som angret da. Han skulle ta livet sitt og greier,for han elsket meg sååå mye.
Gjest Bøllefrøet Skrevet 21. september 2006 #17 Skrevet 21. september 2006 Jeg ville nok ikke gjort det.. Én gang kan være greit, men hvis han ikke har lært etter første gangen så tror jeg nok ikke han lærer nå heller..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå